REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)
Na zdjęciu nowy sklep sieci Topaz w Warszawie

Na zdjęciu nowy sklep sieci Topaz w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Polska sieć sklepów Topaz otworzyła kolejny punkt handlowy w Warszawie. Nowy sklep, który powstał w miejscu dawnego sklepu Gross przy ul. Hawajskiej 11, jest ósmą placówką sieci w stolicy i trzecią uruchomioną w ciągu ostatniego roku.

Topaz, obchodzący 25-lecie działalności, to dziś ponad 110 punktów handlowych w czterech województwach wschodniej i centralnej Polski. Są to nie tylko duże supermarkety, ale również niewielkie sklepy osiedlowe.

- Dobrze zorganizowana logistyka w firmie i jej podział na produkty suche z Magazynu Centralnego w Wężach oraz produkty świeże, dostarczane w systemie 24-godzinnym i wyjeżdżające do sklepów z Centrum Logistycznego Produktów Świeżych Topaz w Starym Opolu, przynosi firmie wymierne efekty. Duży wybór rozpoznawalnych marek, coraz większa gama indeksów produktów marki własnej (już ponad 300), wysokiej jakości wyroby świeże, pieczywo z własnego odpieku, w którym do wypieku sieć stosuje niemrożone ciasto dostarczane z lokalnych piekarni co 24 godziny, a także liczne akcje marketingowe świadczą, że ta polska sieć nie zwalnia tempa – mówi Mateusz Orzełowski, dyrektor marketingu sieci Topaz.

W 2017 roku Topaz otrzymał tytuł „Market Roku” za najlepszą ofertę produktów świeżych, a tegoroczna gala plebiscytu „Wiadomości Handlowych” zakończyła się tym samym tytułem - za „najlepszą regionalną i ponadregionalną sieć sklepów”.

Nowy sklep Topaz przy ul. Hawajskiej 11, zlokalizowany na prawie 700 mkw. hali sprzedaży, oferuje kilkadziesiąt tysięcy indeksów, w tym liczną grupę produktów marki własnej. Sieć zaoferuje tu także klientom pieczywo z własnego odpieku, z zastosowaniem niemrożonego ciasta dostarczanego z lokalnych piekarni co 24-godziny, jak również wybór mięs i wędlin, świeżych ryb, drobiu z rożna, serów czy słodkich wypieków z własnej ciastkarni Topaz „Natalia i Szymon”.

Klienci sklepu będą mogli liczyć na cotygodniową, kolportowaną do ich domostw, gazetkę promocyjną sieci z ponad setką produktów w nowych, niższych cenach. Topaz zachęca też do uczestnictwa w programie lojalnościowym sieci. Każdy klient, robiąc zakupy, zbiera punkty, które może zamieniać na bony do wykorzystania na kolejne transakcje. Od 2017 roku klienci mogą również korzystać z promocji „Z kartą taniej!”, dzięki której posiadacz karty klienta może taniej kupować wybrane produkty.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony