REKLAMAPRIM (KABANOS) - Baner Główny (03-16 kwietnia 2020)

(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)

W zeszłym roku Marie Brizard Wine & Spirits, właściciel takich marek jak Krupnik, Sobieski czy William Peel, zainkasowała w Polsce prawie 42 mln euro. Oznacza to wzrost przychodów prawie o połowę – informuje money.pl.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

Grupa Marie Brizard Wine & Spirits w skali całego biznesu odnotowała w 2019 r. sprzedaż na poziomie 365 mln euro. To oznacza spadek przychodów o 24 mln euro w porównaniu z 2018 rokiem. Wynik byłby gorszy gdyby nie duży wzrost w Polsce – czytamy w serwisie money.pl.

Na naszym rynku spółka sprzedała alkohol za 41,8 mln euro. To o 45 proc. więcej niż rok temu. Dla porównania, na rodzimym, francuskim rynku wyniki pogorszyły się o prawie 10 proc. Money.pl podaje jednak, że Francja ciągle jest dla grupy zdecydowanie największym rynkiem zbytu (88 mln euro sprzedaży w 2019 roku).

Więcej na money.pl

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Half Page (kwiecień - maj 2020)
do góry strony