REKLAMAMLEKOVITA - DarPro 2020 - Baner Główny (01-09.04.2020)
Adam Uptas, Managing Director Greentree Group

Adam Uptas, Managing Director Greentree Group (fot. materiał partnera)

Strona 3 z 3
REKLAMA

Jaka jest przyszłość tego rynku?

Raporty krajów Unii Europejskiej pokazują, że recykling organiczny jest tam na poziomie 6%-8%, w Polsce jest to 0,03%. Odpowiadając na pytanie, musimy nauczyć się wdrażania rozwiązań, które będzie można poddawać kompostowaniu czyli recyklingowi organicznemu. Opakowania będą musiały być projektowane w sposób umożliwiający wdrożenie Gospodarki Obiegu Zamkniętego i odzysku poprzez recykling mechaniczny i recykling organiczny. Czeka nas duża zmiana.

Czy plastik zniknie? Mam na myśli torby, opakowania, folię, skrzynki, butelki – wszystko, czego teraz używa się w branży FMCG?

Plastik jest i będzie. Jego używanie do 95% przeznaczeń w FMCG jest jak najbardziej zasadne i konieczne ze względu na właściwości. Problem pojawił się przy opakowaniach jednorazowych i przedmiotach jednorazowego użytku. To tutaj odnajdujemy największe możliwości zastosowań naszych alternatyw. Na koniec trzeba jednak zaznaczyć smutny fakt, że i tak największym problemem jest człowiek wyrzucający bezmyślnie jakiekolwiek opakowanie do lasu, rzeki, za płot… Z tym powinniśmy walczyć i piętnować takie zachowanie.

Rozmawiał Hubert Wójcik

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Granulat 3 20 dni temu

    To chłop odkrył nowość. Pamiętacie reklamę Carrefour jak misio idzie z zieloną torbą do lasu. Biopolimery kompostowalne już od lat są dostępne. Społeczeństwo staje się zamożniejsze zatem i trend wraca. Ameryki to Up Tasek nie odkrył. Kolejny produkt na fali robienia pieniędzy na eko. Skrobia z ziemniaka, kukurydzy na torby ironia, a ludzie głodują.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Granulat 2 20 dni temu

    To chłop odkrył nowość. Pamiętacie reklamę Carrefour jak misio idzie z zieloną torbą do lasu. Biopolimery kompostowalne już od lat są dostępne. Społeczeństwo staje się zamożniejsze zatem i trend wraca. Ameryki to Up Tasek nie odkrył. Kolejny produkt na fali robienia pieniędzy na eko. Skrobia z ziemniaka, kukurydzy na torby ironia, a ludzie głodują.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Extruder 1 20 dni temu

    Świat głoduje a tu kukurydza uprawiana pod torby. Pogoń za pieniądzem a nie żadne eko. Wystarczy zając się recyklingiem w 100% uczciwie i świat będzie eko czysty.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony