REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-30.06.2020)

(screen YouTube.com)

Jak będą wyglądać trendy zakupowe w czasie najbliższych świąt? O tym rozmawiali dziś w radiu PiK dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych Radosław Knap, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Renata Juszkiewicz oraz Grzegorz Szafraniec, dyrektor wydawniczy i redaktor naczelny miesięcznika Wiadomości Handlowe.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Renata Juszkiewicz wskazała, że na sklepach spożywczych spoczywa dziś bardzo ważna misja zaopatrzenia ludzi w podstawowe produkty, niezbędne do przeżycia i normalnego funkcjonowania. W tym celu sklepy, producenci i dostawcy dokładają wszelkich starań, aby normalnie funkcjonować. Sklepy starają się wdrożyć wszystkie niezbędne zabezpieczenia i jak najlepiej wywiązywać się ze swojej misji.

- W małych osiedlowych sklepach na jednego klienta przypada ok. 3 mkw, podczas gdy w dużych, wielkopowierzchniowych to często 50 mkw. Klienci stoją często godzinami przed sklepami, sfrustrowani, że nie mogą zrobić zakupów – opisywała sytuację w sklepach po wprowadzeniu obostrzeń dotyczących liczby klientów, którzy mogą przebywać w sklepie Renata Juszkiewicz. Wskazała, że te przepisy rząd powinien jeszcze dopracować, bo nie odpowiadają realiom.

- Jestem osobiście pełen podziwu dla dystrybutorów, sklepów, że te łańcuchy dostaw udało się utrzymać – stwierdził Grzegorz Szafraniec wskazując, że po masowym ruszeniu Polaków do sklepów teraz półki w sklepach uginają się od towarów. – Klienci i detaliści naprawdę przestrzegają zasad. Pilnują, żeby na sali sprzedaży było mniej osób, były rękawiczki, środki dezynfekcyjne, Zmienia się sposób robienia zakupów. Naturalnie premiowane są mniejsze sklepy. Jest tam mniej ludzi, zakupy robi się szybko. Dlatego też powinny być zauważone i premiowane przez dostawców i hurtowników – argumentował.

Radosław Knap mówił z kolei o sytuacji galerii handlowych, które muszą pozostać otwarte, ale działać w nich mogą jedynie apteki i sklepy spożywcze. Tymczasem właściciele galerii muszą utrzymywać ich działalność, infrastrukturę i spłacać kredyty bankowe zaciągnięte na budowę i obsługę obiektów.

O czym jeszcze rozmawiano w trakcie audycji? Zapraszamy do jej odsłuchania.

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony