REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 24.11.2019)

(fot. materiały prasowe HL Display)

Dzisiejsi właściciele sklepów stoją przed wieloma wyzwaniami. Konsumenci mogą robić zakupy, kiedy i gdzie tylko chcą, dlatego sprzedający muszą sprawić, by wizyta w sklepie nie tylko wiązała się z transakcją, ale przede wszystkim była przyjemnym doświadczeniem. Atrakcyjnie prezentujące się działy owocowo-warzywne, świeżo przygotowywane produkty na wynos, kawiarnie sklepowe i delikatesy oferujące fachową obsługę i porady to tylko niektóre sposoby na stworzenie lepszych doświadczeń zakupowych.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Jest to jednak kosztowne i wymaga zaangażowania personelu. Aż 45%* czasu pracy pracowników jest związane z merchandisingiem półek. Oszczędność czasu i godzin pracy personelu przy sortowaniu i uzupełnianiu towaru na półkach to sposób na zminimalizowanie powtarzających się zadań i możliwość przeznaczenia tego czasu na inne działania.  

Jeśli chodzi o miejsce i sposób kupowania artykułów spożywczych, klienci mają większy wybór niż kiedykolwiek wcześniej - mówi Rafał Lewandowski, Commercial Director w HL Display Polska. Wraz z rozwojem sprzedaży detalicznej w Internecie, widzimy, że stacjonarne sklepy odkrywają się na nowo, znajdując coraz to nowsze sposoby na zwiększenie wydajności, różnorodności i atrakcyjności dla kupujących - dodaje.

Badania pokazują, że dzięki rozwiązaniom HL Display można zaoszczędzić do 39%** czasu potrzebnego na merchandising przy półkach. HL Display odpowiada na najczęstsze wyzwania związane z wydajnością operacyjną. Dzięki naszym zautomatyzowanym systemom, półki sklepowe wyglądają na doskonale zaopatrzone, produkty są zawsze wyeksponowane frontem do klienta, a czas poświęcany na uzupełnianie zapasów, zmiany w planogramach czy aktualizacje cen zostaje znacząco zredukowany. Ponadto nasze systemy świetnie sprawdzają się w środowiskach z temperaturą poniżej zera – w takich urządzeniach jak chłodziarki czy zamrażarki. HL Display oferuje szereg systemów z popychaczami, rozwiązań grawitacyjnych czy rozwiązań do przesuwania typu „pull”.

Zakres automatyzacji półek HL Display Polska obejmuje takie systemy jak:
• Roller Track ™ - gotowy do użycia na półkach system grawitacyjny, który oferuje pełną widoczność produktów, umożliwiając kupującym szybkie i łatwe dokonanie wyboru
• Multivo ™ - system zarządzania powierzchnią półki, który zapewnia optymalne wykorzystanie przestrzeni przy jednoczesnej oszczędności czasu związanego z porządkowaniem produktów
• Multivo Max ™ - system trayów z popychaczami, który ułatwia codzienne utrzymanie porządku na półkach
• Optimal ™ - zapewnia przejrzystą i atrakcyjną segmentację produktów dla wszystkich typów półek i lodówek
• Facer ™ - inteligentne i łatwe rozwiązanie zapewniające dobrą ekspozycję produktów
• RotoShelf ™ - obrotowa półka z zaokrąglonymi krawędziami dla bardziej wydajnego merchandisingu przy jednoczesnej dużej swobodzie działania
• TurnLoader ™ - obrotowa półka z prostymi krawędziami, która pozwala na bardziej efektywny merchandising i zwiększenie ilości produktów na półce
• Akcesoria do elektronicznych etykiet cenowych - szereg uniwersalnych rozwiązań do mocowania odpornych na zużycie w środowisku sprzedażowym

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony