REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(Unsplash.com/Ben Wicks)

Rynek produktów dla dzieci ma rosnąć do 2021 r. w tempie 4-5 proc. rocznie. Zdaniem ekspertów, na wzrosty sprzedaży, zwłaszcza w obszarze e-commerce, ma wpływ dobra koniunktura oraz rozkwit mediów społecznościowych i parentshare’ingu.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Według danych PMR w 2019 r. wartość rynku produktów dla dzieci wyniosła 15,2 mld zł. Na sprzedaż odzieży, obuwia, zabawek, kosmetyków, żywności, a także na uwzględnianą od stosunkowo niedawna rozrywkę dla dzieci ma mieć pozytywny wpływ dobra sytuacja na rynku pracy, oraz zmiany w polityce prorodzinnej i dofinansowania np. w postaci programu 500+.

– W ostatnich latach obserwujemy także dynamiczny wzrost konsumpcji i wydatków konsumenckich, co także sprzyja branży dziecięcej. Warto wspomnieć też o obowiązującej od tego roku obniżce podatku VAT na wybrane produkty dla niemowląt i dzieci – wskazuje firma Endo.

Firma Endo ocenia, że na rozwój segmentu odzieży dziecięcej, zwłaszcza w obszarze online, znaczący wpływ będą miały nadal media społecznościowe. Mowa tu szczególnie o działalności influencerów parentingowych, którzy wyznaczają trendy i stają się autorytetami dla szerokiej grupy rodziców. 
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony