REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 24.11.2019)
Klienci sieci współorganizujących loterie i plebiscyty z firmą Wawel mogli wygrać m.in. samochód Hyundai i20

Klienci sieci współorganizujących loterie i plebiscyty z firmą Wawel mogli wygrać m.in. samochód Hyundai i20 (Fot. materiały prasowe)

Kilkanaście tysięcy klientów sklepów Carrefour, Intermarche i Lidl wzięło udział w akcjach konsumenckich zorganizowanych przez te sieci z produkującą słodycze firmą Wawel.

REKLAMA

Wawel przeprowadził w ostatnim czasie trzy aktywności konsumenckie z udziałem partnerów handlowych. Była to loteria w sieci Carrefour oraz dwa konkursy z sieciami Intermarche i Lidl. Wszystkie trzy aktywności właśnie się zakończyły.

Klienci byli zachęcani do rejestrowania paragonów za zakup słodyczy marki Wawel za co najmniej 20 zł, a nagrodami były samochody Hyundai i20, bony towarowe sklepów danej sieci oraz bilety do kina.

Aby wziąć udział w akcji należało kupić dowolne produkty marki Wawel za określoną kwotę, w tym słodycze na wagę, i zarejestrować paragon. We wszystkich akcjach wzięło udział kilkanaście tysięcy konsumentów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony