REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (15-28.04.2019)
Ogłoszenie wyników badania Ulubiona Marka Polaków / Polek 2017

Ogłoszenie wyników badania Ulubiona Marka Polaków / Polek 2017 (fot. materiały własne)

Strona 11 z 11
REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

PAPIER TOALETOWY
Ulubiona Marka Polaków: Velvet
Producent: Velvet Care
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Regina
Producent: Sofidel

CHUSTECZKI HIGIENICZNE
Ulubiona Marka Polaków: Velvet
Producent: Velvet Care
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: A..psik
Producent: Velvet Care

SIEĆ KOMÓRKOWA
Ulubiona Marka Polaków: ORANGE
Producent: Orange Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: PLAY
Producent: P4

Gratulujemy!

Organizator badania:
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych oraz konferencji dla branży spożywczej i kosmetycznej. Oba ogólnopolskie tytuły – „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne” – zajmują wiodącą pozycję w swoich segmentach, a organizowane przez wydawnictwo spotkania biznesowe są miejscem nawiązywania i podtrzymywania cennych relacji. Od 12 lat Wydawnictwo Gospodarcze jest organizatorem badań rynkowych, które wskazują detalistom i konsumentom najlepsze nowości rynku spożywczego i kosmetycznego. Chodzi o tak znane i renomowane projekty, jak: „Perły Rynku FMCG”, „Perły Rynku Kosmetycznego”, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” oraz „Ulubiona Marka Polaków”. Do Wydawnictwa Gospodarczego należą branżowe portale wiadomoscihandlowe.pl oraz wiadomoscikosmetyczne.pl, cenione przez przedstawicieli sektora FMCG źródła sprawdzonych, unikatowych informacji.

Realizator badania:
Instytut GfK jest zaufanym źródłem rzetelnych informacji o rynku i konsumentach. Umożliwia podejmowanie trafniejszych decyzji. Łączy pasję badawczą 13 000 ekspertów. Ma 80 lat doświadczeń w analizowaniu i interpretowaniu danych. Dostarcza analiz, zarówno na poziomie globalnym, jak i rynków lokalnych, w ponad 100 krajach. Dzięki stosowaniu innowacyjnych rozwiązań łączących technologię i naukę, zmienia „big data" w „smart data", zwiększając przewagę konkurencyjną swoich klientów i jednocześnie wzbogacając doświadczenia i decyzje konsumentów.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony