REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (14-20.10.2019)

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Zdaniem producentów

 

9 października 2019, 10:43

(fot. Unilever, za: YouTube)

Strona 2 z 2
REKLAMA

Poszukiwania możliwości zmian tworzyw sztucznych na „lepszy” plastik doprowadziły do opracowania innowacyjnego pigmentu. Nowa formuła składu opakowań Axe (Lynx) i TRESemmé sprawia, że trudno wykrywalny dotychczas czarny plastik może zostać poddany recyklingowi. Z kolei „butelka festiwalowa” marki Lipton została wykonana w 100 proc. z przetworzonego tworzywa sztucznego, który został zebrany przy użyciu systemu depozytowego.

Jako realizację zmian „No Plastic” Unilever wprowadził na rynek nowości takie, jak kostki szamponu, tabletki do pasty wielokrotnego użytku, kartonowe patyczki dezodorantowe i bambusowe szczoteczki do zębów. Firma dołączyła również do platformy Loop, która bada nowe sposoby dostarczania i odbierania produktów wielokrotnego użytku z domów konsumentów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony