REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)

Koncern Unilever, właściciel takich marek jak Coccolino, Domestos, Cif, Rexona, Rama i Knorr, rozszerzył portfolio produktów na Polskę i kraje naszego regionu o światową markę produktów do prania Surf. Produkty trafią do sprzedaży 19 maja.

REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec PROMO)
Produkty do prania marki Surf firmy Unilever

Produkty do prania marki Surf firmy Unilever (materiały prasowe)

Surf to marka istniejąca od 1959 roku. Do tej pory była dostępna w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji oraz w Afryce. W tym roku wkracza na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski. Produkty są pozycjonowane jako zapewniające pranym tkaninom wyjątkową świeżość. Oferta skierowana do polskich konsumentów obejmuje proszki, kapsułki i płyny. Wprowadzeniu nowości będzie towarzyszyć mocne wsparcie mediowe w telewizji, outdorze, internecie, a także w sklepach. Brand managerką odpowiedzialną za rozwój nowej marki w Unilever Polska jest Honorata Guzińska.

Unilever jest jednym z największych na świecie producentów żywności, kosmetyków i środków czystości pod znanymi markami, takimi jak: Algida, Axe, Cif, Delma, Domestos, Dove, Knorr, Lipton, Rama, Rexona, Signal czy Timotei. Produkty koncernu są obecne w ponad 190 państwach na świecie. Codziennie korzystają z nich ponad 2 mld ludzi.

Unilever w Polsce zatrudnia ponad 174 000 osób. Na polskim rynku firma jest obecna od 1991 roku, na jej portfolio składa się ponad 20 marek. Producent jest u nas właścicielem czterech fabryk: w Baninie koło Gdańska (produkcja lodów), Bydgoszczy (kosmetyki i środki czystości), Katowicach (margaryny i herbaty) oraz w Poznaniu (produkty kulinarne i dressingi). Ma też Centrum Magazynowania i Dystrybucji w Piotrkowie Trybunalskim, Centrum Badań i Rozwoju w Poznaniu, Centrum Operacyjne w Katowicach oraz Biuro Główne w Warszawie. Firma zatrudnia w Polsce ponad 3500 osób.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY
do góry strony