REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (marzec 2019)
Fabryka firmy Unilever w Bydgoszczy

Fabryka firmy Unilever w Bydgoszczy (fot. fot. CC1/Wikimedia Commons)

W 2018 roku koncern zaoszczędził blisko 500 mln zł na współpracy marketingowej z agencjami zewnętrznymi. Pieniądze te przeznaczył m.in. na promocję w mediach cyfrowych oraz promocję w punkcie sprzedaży.

REKLAMATargi w Krakowie - Belka w artykułach (marzec)

O sprawie pisze portal wirtualnemedia.pl W sumie w ubiegłym roku wydatki na inwestycje marketingowe Unilevera spadły o blisko 400 mln euro do 7,16 mld euro za 2018 rok. Udział budżetu przeznaczanego na te kwestie to teraz w przypadku Unilevera 14 proc. W porównaniu z 2017 rokiem spadł on o 0,1 proc.

Unilever to międzynarodowe, holendersko-brytyjskie przedsiębiorstwo, produkujące żywność i środki czystości i higieny osobistej.  W swoim portfolio ma blisko 300 marek. To m.in Knorr, Lipton czy Dove. W 2018 roku firma zanotowała 5 proc. spadek przychodów ze sprzedaży. Obroty firmy wyniosły 51 mld euro wobec 53 mld euro rok wcześniej.

Więcej na wirtualnemedia.pl

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony