REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(fot. ŁR)

Strona 3 z 3
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Czasami już sama pieczątka znanej firmy specjalizującej się w windykacji, bądź w zakresie ubezpieczeń należności, na dokumentach przedsiębiorstwa przekłada się na poprawę płynności finansowej. – Nie oszukujmy się, u pewnych odbiorców marka renomowanej firmy windykacyjnej od razu budzi respekt. W tej sytuacji mało kto odważy się ryzykować, bo wie, że może zostać przez windykatora szybko i skutecznie „przyblokowany” – podsumowuje Mariusz Dadej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 65

  • 45
    BARDZO PRZYDATNY
  • 15
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (10)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~spostrzegawczy 10 ponad rok temuocena: 100% 

    Bizenes ubezpieczeniowy polega na tym by pozyskac jak największa wielkośc składek i by jak najmniej wypłacic tytułem usunięcia szkody . Wiec np do kosztów ubezpieczenia doliczcice koszty pozyskiwania raportów i koszty windykacji bo widnykacje i raporty wykonuje firma wskazana przez ubezpieczyciela oraz czas usunięcia szkody i marża rosnie to wam wyjdzie ze sami sobie możecie zorganizować lepiej i taniej sprzedaż Po tym co piszecie o marzach na wspołpracy z ubezpieczycielem to oni wiecej zarabiaja niz dostawca towaru do sieci - wiec bizes ubezpieczeniowy otrzymał reklamę

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Kuba 9 ponad rok temu

    jaki jest koszt takiego ubezpieczenia ? ... jest wiele składowych - branża, wielkość obrotu który chcemy zabezpieczyć, dotychczasowe straty. małe i średnie firmy to okolice 0,4% od obrotu.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~avatar_XF 8 ponad rok temuocena: 100% 

    Inne sieci też płacą jak same chcą. Tylko Portugale z Biedry nie mają tyłów, ale tam dostawcy są do cna wyrzęci z marży. Już nie ma z czego schodzić! Mniejsze sieci też cięnko przendą, pewnie parę się wywróci. Podatek handlowy może otworzyć pudełko z Pandorą…

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Krzyś 7 ponad rok temuocena: 100% 

    Od kilku lat rok do roku udzialy dyskontów rosną dynamicznie na stabilnym rynku. Tylko w ostatnim półroczu obroty biedronki wzrosły o blisko 10% a w poprzednim o kolejne grubo ponad 15%. Jeżeli ludzie nie kupują więcej a obroty jednych rosną to drugim muszą spadać ... na całość nakłada się deflacja spadek cen, koszty rosną a ceny spadają więc rentowność także leci na łeb bo generalnie jest w branży niska ... więc przewiduję że to początek .... kolejne to hipery szczególnie Tesco .... może 500+ spowoduje wzrost rynku, choć myślę że bardziej to będzie odczuwalne w segmentach innych dóbr a nie spożywczym ... :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Olek 6 ponad rok temuocena: 0% 

    Zygmuncie, tak stwierdzając można uznać , że w każdym tekście jest lokowanie produktu - pisząc, że Olewnik, czy Morliny wprowadzą na rynek nową szynkę lub kiełbaskę - też można uznać, że jest lokowanie :-)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Zygmunt 5 ponad rok temuocena: 100% 

    "artykuł zawiera lokowanie produktu". nikt się nie przyznaje do napisania tego tekstu?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~gosiaR 4 ponad rok temu

    Ktoś wie ile kosztóje takie ubezpieczenie?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~zdegustowany69 3 ponad rok temuocena: 50% 

    Może kolejny upadnie Globi? Na Pradze Południe ostatnio zamknęli Carrefour i w jego miejscu jesdt Globi. Zmienili szyld ale niestety chamska obsługa pozostała... Gorzej niż za PRL-u. Trudno uwierzyć że takie sklepy wciąż działają

    Edytowany: ponad rok temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~realista72 2 ponad rok temu

    W Almie na moim osiedlu braki na półkach widać najbardziej na stoisku z piwem. Sprzedawczynie robią co mogą, żeby je zatuszować, ale 30 twarzyczek piwa Połczyn-Zdrój to chyba przegięcie. Swoją drogą, ciekawe ilu spośród tysięcy dostawców produktów do sieci pana Mazgaja ubezpieczyło należności? Kilku? Kilkunastu? Oj, to może zaboleć...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kamil 1 ponad rok temuocena: 75% 

    Bardzo ciekawy artykuł.

    Edytowany: ponad rok temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony