REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)
Jedną z sieci handlowych, która poszła najdalej w rozwoju dodatkowych usług w sklepach, jest Carrefour

Jedną z sieci handlowych, która poszła najdalej w rozwoju dodatkowych usług w sklepach, jest Carrefour (fot. Konrad Kaszuba)

Strona 3 z 3
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Cashback pojawił się na polskim rynku w 2006 roku. Wprowadziły go m.in. takie sieci detaliczne jak: Carrefour, Dino, E.Leclerc, Freshmarket, Krakowski Kredens, Media Expert, MediaMarkt, Ruch, Saturn czy Żabka, oraz wiele niezależnych placówek handlowych, a także hotele i restauracje.

Budowanie lojalności

Zaawansowane programy lojalnościowe to kolejna dodatkowa funkcja, z której mogą korzystać przedsiębiorcy, mający terminal płatniczy w swojej placówce – bez względu na wielkość prowadzonego biznesu. W zależności od urządzeń, w jakie wyposażony jest sklep, możliwe jest np. generowanie kuponów/bonów rabatowych z poziomu terminalu POS. Dzięki takiemu rozwiązaniu przedsiębiorca może sam zdecydować, jakie są rodzaj, zakres i kryteria danej akcji promocyjnej czy lojalnościowej. Kupon rabatowy lub bon zakupowy jest drukowany bezpośrednio po transakcji, przy spełnieniu określonych warunków, które definiuje detalista, dostosowując akcję do swoich potrzeb. W grę wchodzi też wdrożenie kart lojalnościowych, dających możliwość łatwego definiowania kampanii marketingowej najbardziej odpowiadającej potrzebom firmy, np. poprzez przyznawanie punktów za zakupy w określonej kwocie, wymianę punktów na nagrody z katalogu, na bony towarowe, upusty kwotowe czy procentowe.

Paczka w sklepie?

Sieci, szukając pomysłów na zwrócenie uwagi klientów, sięgają też po mniej oczywiste usługi. W mniej więcej 170 sklepach Żabka znajdujących się w Warszawie i okolicach można skorzystać z przesyłki kurierskiej. We współpracy z partnerem logistycznym usługi, firmą InPost i operatorem pocztowym PointPack sieć umożliwia odbieranie i nadawanie paczek np. przez klientów sklepów online. W punktach „Społem” WSS Śródmieście dostępne są doładowania biletów elektronicznych, placówki Delikatesów Centrum prowadzą odbiór zużytych baterii, a w wybranych Carrefourach (24 największe hipermarkety) możliwe jest wykupienie ubezpieczenia nabywanego sprzętu elektronicznego. Rośnie też liczba detalistów, którzy stawiają na obsługę nowoczesnych płatności, m.in. Samsung Pay czy Blik.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Podaj Nick 3 ponad rok temuocena: 50% 

    Nie aktualna informacja - Żabka już nie współpracuje z InPost.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~klient z Polski 2 ponad rok temuocena: 0% 

    Dla mnie istotną usługą jest polskojęzyczna obsługa na sali sprzedaży i w kasach. Może tak firmy dadzą wyższe pensje, by więcej osób mówiących po polsku nas obsługiwało?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~klient z Polski 1 ponad rok temuocena: 0% 

    Dla mnie istotną usługą jest polskojęzyczna obsługa na sali sprzedaży i w kasach. Może tak firmy dadzą wyższe pensje, by więcej osób mówiących po polsku nas obsługiwało?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony