REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

Usługi Allegro InPost są dostępne w 20 proc. ofert na Allegro, najpopularniejszej polskiej platformie e-commerce. Oznacza to, że już w ponad 11 mln ofert dostępne są dostawy poprzez InPost. Pod koniec 2015 roku, zasięg InPost na Allegro był o połowę mniejszy.

REKLAMABinaria (eMIXIT) - Belka w artykułach_v.1
Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer i spółki InPost

Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer i spółki InPost (materiały prasowe)

- W ciągu roku prawie podwoiliśmy nasz zasięg na Allegro i jesteśmy obecni w ponad dwukrotnie większej liczbie ofert niż pod koniec 2015 roku. Nie jest to zaskoczeniem, gdyż jako jedyna firma w Polsce oferujemy najszerszy zakres usług od Paczkomatu InPost po usługi kurierskie, w tym usługi kurierskie premium typu same day. Dodatkowo w cenie naszych usług jest darmowy zwrot towarów do nadawcy - mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, właściciela marki InPost.

Dodał, że co najważniejsze udział usług InPostu na Allegro cały czas rośnie. - Pracujemy by obsłużyć rosnące wolumeny i dostosować do nich naszą infrastrukturę. Tylko w tym roku w Polsce zainstalujemy 1000 nowych Paczkomatów, tak aby nawet w najmniejszej miejscowości można było odebrać przesyłkę w Paczkomacie. Wprowadzamy także szereg udogodnień w dzieje obsługi klienta. Już niedługo będzie uruchomimy live chat, usługi IVR oraz znacznie zwiększymy zatrudnienie w naszych call center tak aby bez problemów przyjąć rosnącą wraz z rozwojem usług ilość zapytań ze strony naszych klientów – zaznaczył Rafał Brzoska.

- Współpraca z InPost ma dla nas od początku wymiar strategiczny. Jakość i wygoda dostawy zakupionych produktów jest kluczowa dla satysfakcji naszych klientów. To obszar, na którym w Allegro będziemy się bardzo skupiać w najbliższym czasie i cieszę się, że udało nam się zbudować trwałą współpracę z InPost - komentuje Przemysław Budkowski, prezes Allegro.

Ostatnio Grupa InPost poinformowała, że zamknęła rok 2016 wzrostem liczby obsługiwanych przesyłek o 142 proc. Wzrost zawdzięcza przede wszystkim segmentowi kurierskiemu, który w ubiegłym roku zanotował o 405 proc. większy wolumen niż w 2015 r. Silne wzrosty zanotowały przesyłki polecone e-commerce, które w 2016 roku zyskały 149 %. Nadal stabilnie rośne segment Paczkomatów InPost, który obsłużył o 79 proc. więcej paczek w porównaniu do 2015 roku.

InPost to nie tylko jeden z najważniejszych operatorów logistycznych dla e-commerce w Polsce, ale także coraz bardziej popularny operator w ruchu międzynarodowym. W grudniu 2016 r. Grupa uruchomiła nową usługę, która pozwala za pośrednictwem polskich Paczkomatów nadanie przesyłki bezpośrednio do Paczkomatów w Wielkiej Brytanii, Czechach i na Słowacji. Do większości pozostałych krajów 15 krajów UE można nadać przesyłkę w Paczkomacie lub oddziale własnym InPost, a odbiór następuje za pośrednictwem kuriera lub w stacjonarnej placówce partnerskiej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony