REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL SOFT) - Baner Główny - 31.01 - 29.02.2020

(mat. prasowe)

Veganuary to międzynarodowa organizacja non-profit, promująca dietę wegańską. Co roku w styczniu organizuje kampanię zachęcającą do spróbowania potraw wegańskich. W tym roku kolejne wielkie niemieckie sieci handlowe przyłączyły się do tej inicjatywy.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 29.02.2020)

Veganuary – gra słów „vegan” i „January” (wegański i styczeń) – to kampania organizowana od 2014 r., w ramach której już ponad pół miliona osób ze 178 krajów spróbowało przez cały styczeń próbować potraw wegańskich. To także nazwa organizacji non-profit, która zachęca konsumentów, detalistów i producentów do upowszechniania żywności i innych produktów pochodzenia czysto roślinnego. Z sukcesami.

W tegorocznej kampanii Veganuary 2020 udział bierze – jak przekonują organizatorzy – kilkaset tysięcy osób z całego świata. W Niemczech do akcji przyłączają się największe sieci handlowe. Jak informuje portal Vegconomist, w tym roku oficjalny udział w kampanii zadeklarowały m.in. sieci Aldi Nord i Sud, supermarkety Globus i Famila Nord-Ost, drogerie Rossmann i DM, a także producent żywności Dr.Oetker.

Sieci dyskontowe Aldi przygotowały na czas kampanii specjalną ofertę, dostępną zarówno stacjonarnie, jak i online. Podobną ofertę mają supermarkety Globus i Famila. Rossmann uczestniczy w akcji Veganuary Workplace Challenge, której celem jest promowanie żywności wegańskiej wśród wszystkich pracowników sieci. Drogerie DM promują własną markę produktów organicznych DM Bio. Natomiast Dr. Oetker planuje szeroko zakrojone działania promujące czysto roślinny krem do smarowania pieczywa Vega.

Jak informuje organizacja Veganuary, w 2019 r. ponad ćwierć miliona osób zadeklarowało, że będzie próbować diety wegańskiej. Kampanię wspierało ponad 500 firm z całego świata – w tym producenci żywności, sieci detaliczne i gastronomiczne. Tylko w Wielkiej Brytanii na rynku pojawiło się w tym okresie ponad 200 nowych produktów wegańskich.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony