REKLAMAMASPEX - Baner Główny (01-16.10.2019)
Forum Branży Kosmetycznej 2018. Prowadzący spotkanie - Katarzyna Bochner-Boguta, redaktor naczelna

Forum Branży Kosmetycznej 2018. Prowadzący spotkanie - Katarzyna Bochner-Boguta, redaktor naczelna "Wiadomości Kosmetycznych" i Łukasz Barbacki, właściciel firmy Barbacki Consulting (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Strona 10 z 11
REKLAMA

10:06. - Sprzedaż produktów kosmetycznych w Chinach to wyzwanie. Żeby dostać się do Tmall Global, trzeba być rozpoznawalnym w Chinach. Do Tmall Global nie można przyjść i po prostu otworzyć sklep. To Tmall Global musi zaprosić firmę do współpracy. Dlatego niezbędne są działania w mediach społecznościowych, np. na Weibo, czy na Małej Czerwonej Książeczce ("chiński Instagram") – dodaje Aleksander Ciepiela.

10:00. - Połowa Chińczyków już kupuje poprzez platformy cross-border e-commerce. W kolejnych latach ten odsetek będzie rósł – dodaje Aleksander Ciepiela.

9:53. - Alibaba kojarzy się z platformą, która sprzedaje chińskie produkty. Tyle, że Grupa Alibaba to mnóstwo różnych platform, w tym społecznościowych. Alibaba ma również usługi finansowe, logistykę czy platformę, która służy do marketingu na bazie danych pozyskiwanych ze wszystkich segmentów działalności  – tłumaczy Aleksander Ciepiela, dyrektor w Ponte Limited.

9:48. Z jakich platform internetowych korzystają Chińczycy?

9:45. Tym razem przenosimy się na moment do... Chin. Chen Yu i Aleksander Ciepiela, dyrektorzy w Ponte Limited, opowiedzą gościom, jak sprzedawać kosmetyki na platformie Alibaba przez kanał cross-border e-commerce w Chinach. Dowiemy się, jaki jest potencjał chińskiego rynku, z jakimi szansami i zagorżeniami dla polskich marek mamy do czynienia, oraz jak wyglądają zasady współpracy z Alibaba.com.

9:33. - Marki są dziś budowane na wartościach – podkreśla Marta Marczak. - Marki są czymś więcej niż ofertą lub doświadczeniem: są ideą. Marki i organizacje próbują odpowiedzieć nie tylko na pytania: co robimy i dla kogo robimy, ale po co robimy? Dlaczego? Jaka jest nasza wizja, marzenie? Jaką rolę w życiu konsumenta nasza marka powinna pełnić? Marki dotykają dziś ważnych tematów społecznych i angażują się politycznie – dodała przedstawicielka PwC.

9:26. - Dzisiaj świat i nasze życie w świecie nie dzieli się na offline i offline. Kto dziś może pozwolić sobie na bycie offlline? Nawet nasz Kongres jest transmitowany w świat w czasie realnym… Na bieżąco komentujemy rzeczywistość, wszyscy jesteśmy "connected", to dlatego marki muszą budować omnichannelowy kontakt z konsumentem – dodała Marta Marczak.

9:19. Co oznacza "C" w sformułowaniu "Generacja C"? - Casual, Connected, Community, Content i Creation – wyjaśnia Marta Marczak.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 19

  • 18
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony