REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)

(fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Strona 4 z 11
REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

16:25. Za chwilę prezentacja "Technologia lojalnościowa w służbie branży kosmetycznej". Wygłosi ją Jarosław Sygitowicz, współzałożyciel i chief marketing officer w ZenCard.

16:18. - W Polsce oficjalnie około 36 proc. firm to firmy rodzinne. Na Zachodzie nawet 70 proc. Wynika to z trudnej historii Polski. Mimo to polskie firmy rodzinne to podmioty silne, dobrze się rozwijające – mówi Michał Wojewoda. Jak dodaje, z badań Instytutu Biznesu Rodzinnego wynika, że realnie aż 90 proc. firm w Polsce związanych jest w taki czy inny sposób z rodziną.

16:10. - Esencja sukcesji w firmach rodzinnych opiera się na modelu 4W: wiedzy, władzy, własności i wartości. Jeśli myślicie państwo o sukcesji, to jest to kierunek, w którym trzeba podążać – mówi Michał Wojewoda.

16.05. Michał Wojewoda, dyrektor operacyjny Instytutu Biznesu Rodzinnego opowie teraz o sukcesji w branży kosmetycznej. Już za moment usłyszymy o tym, czym jest zmiana pokoleniowa biznesu rodzinnego i jak ją należy przeprowadzić.

15:15. Rozpoczynamy kolejną przerwę. Wracamy do Państwa już niebawem - przed nami ostatni blok tematyczny, z czterema prezentacjami i debatą finałową.

15:04. Anna Frydrych, Orkla Care: - Wierzę w to, że na rynku jest miejsce dla każdego. Mamy zarówno produkty z parabenami, jak i bez nich. Najważniejsze to mieć swój pomysł na działanie, śledzić to, co się dzieje na świecie i dostosowywać się do tych trendów, bo wcześniej czy później one i tak nas dopadną.

14:52. Magdalena Piwkowska, senior client consultant w Nielsen Polska: - Trend naturalnych kosmetyków w lodówce jest przyszłościowy, ale pod dwoma warunkami: muszą  one być łatwo dostępne, zarówno pod względem miejsc sprzedaży (np. w każdej drogerii), jak i ceny.

14:45. Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu sieci DP Drogerie Polskie: - Chcielibyśmy działać zgodnie z trendami, ale polscy konsumenci nie wierzą sprzedawcom. Ufają kolegom, znajomym. Słuchają opinii celebrytów. Jak duży wpływ mają blogerzy na sprzedaż? Czasem są to tysiące procent wzrostu. Szczególnie młode osoby są podatne na tego typu sugestie.

14:39. Jak zaznacza Katarzyna Wyszyńska, digital marketing manager w Super-Pharm Poland, jej firma zdobywa wiedzę na temat swoich klientów na bazie m.in. współpracy z partnerami (dystrybutorami kosmetyków), ale także działalności w mediach społecznościowych. – Pytamy nasze klientki o to, jakie marki chcą widzieć w naszej ofercie. Jesteśmy demokratyczną drogerią, która ma w ofercie zarówno kosmetyki konwencjonalne, jak i naturalne. Cały czas patrzymy na rozwój naukowy. Zwracamy uwagę na trendy biotechnologiczne – dodaje Wyszyńska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 19

  • 18
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony