REKLAMAEXPRESS - Baner główny

Pierwsi polscy detaliści, czyli sieci RTV Euro AGD i Oleole! wdrożyli usługę Visa Checkout. Usługa ułatwia płatności za zakupy online z każdego urządzenia. Debiutowi Visa Checkout w Polsce towarzyszą atrakcyjne promocje dla konsumentów.

REKLAMAEUROCASH - belka w artykułach (II Etap)

(materiały prasowe, Visa)

Visa Checkout, to wygodna i bezpieczna forma płatności. Dzięki usłudze konsumenci mogą płacić online zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych podając tylko swój login i hasło. Płatności z Visa Checkout można dokonywać u pierwszych polskich detalistów – w sklepie internetowym sieci RTV Euro AGD oraz Oleole!, a także w ich serwisach mobilnych – jak również na stronach wielu międzynarodowych firm.

- Aby maksymalnie uprościć proces zakupowy dla naszych klientów, zdecydowaliśmy się na umieszczenie przycisku Visa Checkout bezpośrednio w koszyku. W ten sposób proces finalizacji zakupów i płatności został maksymalnie uproszczony. Mamy nadzieję, że dzięki atrakcyjnej promocji wielu naszych klientów skorzysta z Visa Checkout i pozostanie przy tym rozwiązaniu w przyszłości – komentuje Tomasz Siedlecki, Dyrektor Marketingu RTV EURO AGD. 
Rozpoczęciu akceptacji Visa Checkout towarzyszy promocja zachęcająca klientów do skorzystania z usługi. W euro.com.pl konsumenci, którzy zapłacą za zakupy z Visa Checkout, mogą zyskać do 150 zł rabatu, a w oleole.pl 50 zł rabatu.
- Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym wdrożono Visa Checkout. Według przedstawiceli firmy Visa usługa sprawdziła się już w 23 krajach a w skali globalnej jest akceptowana przez ponad 300 tys. detalistów. - Visa Checkout pomaga e-sklepom w skutecznym zmniejszaniu zjawiska porzucania koszyka, a bankom-wydawcom kart Visa w promowaniu ich marek w procesie płatności – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.
Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Visa pokazują, że dzięki Visa Checkout klienci sklepów internetowych znacznie rzadziej porzucają koszyki – użytkownicy usługi finalizują 86 proc. transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku i każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30 proc. więcej niż pozostali klienci. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony
"