REKLAMAInpost - baner główny 14.08-14.09

(fot. materiał partnera)

Firma Vitakraft wchodzi w nowy segment. Jesienią na półkach pojawi się sucha karma dla psów sygnowana logo niemieckiego producenta.

REKLAMA

Marka Vitakraft jest już dobrze rozpoznawalna na rynku produktów dla zwierząt. Posiada szeroki asortyment żywności dla małych zwierząt, takich jak króliki, świnki morskie czy chomiki, ptaki i koty, ale także posiada mocno ugruntowaną pozycję w zakresie przysmaków dla psów. Teraz firma postanowiła pokazać się również w segmencie karm dla psów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom ich właścicieli, producent przygotował karmy, które opracowane zostały przez najlepszych specjalistów ds. żywienia zwierząt, w porozumieniu z weterynarzami. Właściciele zwierząt mogą być pewni, iż znajdą w nich to, co najlepsze – prosto z natury. - Przygotowując recepturę firma Vitakraft, tak jak we wszystkich innych produktach, kieruje się przede wszystkim dobrem zwierząt oraz ich konkretnymi potrzebami na poszczególnych etapach życia. Nasze starania wraz ze szczególnym zrozumieniem potrzeb poszczególnych zwierząt domowych to podstawa zaufania, którym obdarzają nas klienci – mówią przedstawiciele Vitakraft.

Podążając w kierunku trendów rosnącej popularności produktów naturalnych, firma stworzyła suchą karmę dla psów VITA NATURE. Jak podkreślają przedstawiciele Vitakraft, dobry jakościowo produkt w atrakcyjnej cenie wraz z dobrze opracowaną koncepcją to dzisiaj kluczowe punkty do osiągnięcia sukcesu. – Nasza karma charakteryzuje się wysoką smakowitością oraz bardzo dobrym, naturalnym składem. Jest odpowiedzią na wszystkie produkty, które przepełnione są konserwantami, barwnikami i wypełniaczami, które nieraz oferowane są przez konkurencję – przekonuje firma.
 

Zmiana opakowań

To jednak nie wszystko. Vitakraft zmienia również design opakowań produktów w dotychczasowej ofercie. – W dzisiejszym świecie, bardzo silnej konkurencji, same opakowania na równi z ich zawartością odgrywają ważną rolę. Dlatego też Vitakraft sukcesywnie zmienia opakowania swoich produktów. Koncepcja oparta jest na naturalnym, przejrzystym i czytelnym designie – mówią przedstawiciele firmy. Od marca 2019 sukcesywnie zmieniane są opakowania produktów dla gryzoni i ptaków, czyli marek Menu oraz Kräcker. Zmiany te połączone są z ulepszeniem receptur.

Wielkie testowania

Akcja zmiany opakowań Menu i Kräcker w segmencie ptaków i gryzoni, została wsparta globalną promocją, dzięki której po zakupie karmy lub przysmaku w postaci krackera, można otrzymać zwrot części kosztów. Każdy produkt Menu i Kräcker, który posiada naklejkę z ukrytym kodem promocyjnym i informacją o promocji jest objęty akcją „Wielkie testowanie z Vitakraft”. Aby uzyskać zwrot pieniędzy, wystarczy wejść na stronę internetową https://tryandsave.vitakraft.com/pl/ oraz się zarejestrować. Należy wpisać kod z opakowania, swoje podstawowe dane oraz nr konta, na który zostanie dokonany zwrot (w wysokości 0,5 lub 1 Euro w przeliczeniu na złotówki, za każdy zakupiony i zarejestrowany produkt).

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony