REKLAMAKongres SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2017 - duży banner
Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu-Lublin

Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu-Lublin (mat.prasowe)

Pozycja lidera rynku, jaką zajmuje Herbapol-Lublin, zobowiązuje do ciągłego rozwoju, w zgodzie z aktualnymi trendami. W 2018 roku firma chce rozszerzyć portfolio o prozdrowotny i smaczny produkt dla najmłodszych konsumentów. Przez ostatnie dwa lata trwały inwestycje w nowe linie produkcyjne oraz roboty do pakowania najnowszej generacji. Firma inwestuje też w ludzi – mówi redakcji wiadomoscihandlowe.pl Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu-Lublin.

REKLAMATARGI KIELCE (FPL) - belka w artykułach

Jak ocenia Pan dostępność produktów oferowanych przez Herbapol w handlu?

Co miesiąc odwiedzam sklepy na terenie całego kraju, by sprawdzić jak wypadamy na tle konkurencji. Mogę więc powiedzieć, że dostępność naszych produktów zdecydowanie się poprawiła, choć przed nami jeszcze dużo pracy. Dlatego w dalszym ciągu rozwijamy dystrybucję, zarówno jeśli chodzi o liczbę współpracujących sklepów, jak i dostępny asortyment.

Jak ocenia Pan obecną pozycję firmy? Sprzyja wam trend prozdrowotny.

W 2016 roku zanotowaliśmy dwucyfrowy wzrost sprzedaży, a w portfolio pojawiły się nowości. Zadebiutowaliśmy w kategorii herbat czarnych, wprowadzając linię Big-Active Pure Ceylon. Poszerzyliśmy też ofertę dla rodzin, proponując im herbaty czarne i owocowe sprzedawane pod marką Nasza. Obie nowości zostały dobrze przyjęte przez konsumentów i ekspertów branży. Z kolei w tym roku do linii Zielnik Polski dołączyły czystek, morwa biała i skrzyp, a także innowacyjny na rynku owocowo-zielarskim produkt – Zielnik Polski Esencja Zdrowia. To esencja ziół i owoców, którą można spożywać jako dodatek do wody czy herbaty, ale również bezpośrednio na łyżeczkę. Rozpoczęliśmy też współpracę z kanałem HoReCa, gdzie wprowadziliśmy najwyższej jakości napój Naturalna Ice Tea. Nie zawiera barwników, konserwantów ani substancji słodzących, dlatego polecamy go uwadze rodziców – z badań wynika, że aż połowa polskich matek kupuje dzieciom tzw. herbatę mrożoną. Nasza oferta dla gastronomii to również dwie linie herbat: Breakfast, skierowana do mniejszych punktów gastronomicznych, oraz Premium, przeznaczona dla bardziej ekskluzywnych lokalizacji. Wszystkie nowości wpisują się w niezmienną od 1949 roku misję Herbapolu, polegającą na pozyskiwaniu wszystkiego co najlepsze z natury. Równie istotne jest dla nas proponowanie konsumentom produktów najwyższej jakości w bardzo korzystnej cenie. Sądzę, że ten rok będzie równie udany jak trzy poprzednie. Zamierzamy w dalszym ciągu monitorować trendy i pracować nad rozbudowaniem oferty.

Jaki macie pomysł na dotarcie z marką do młodych ludzi?

W ostatnich latach bardzo zmienił się styl życia Polaków: żyją szybciej i częściej wystawiani są na działanie stresu. Opracowując produkty bierzemy te czynniki pod uwagę, starając się też, aby to, co oferujemy, było smaczne.

W przypadku młodszych konsumentów to właśnie smak oraz przyciągające wzrok opakowanie wpływają na decyzje zakupowe. Ta grupa chętnie wybiera nasze produkty dżemowe, powstałe z wyselekcjonowanych odmian polskich owoców i pozbawione gumy guar. Wprowadzona w tym roku Naturalna Ice Tea w czterech wariantach smakowych to również produkt skierowany do młodych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~zadziwiony 1 5 miesięcy temu

    Jednym z filarów biznesu jest marketing? A nie jakość produktów? to ciekawe...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"