REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)
Galeria Łomianki pod Warszawą

Galeria Łomianki pod Warszawą (fot. mat. prasowe)

Monnari Trade ocenia, że trend rozwojowy e-commerce będzie się wzmacniał, w związku z tym udział kanału internetowego w sprzedaży ogółem będzie rósł szybciej niż w ubiegłym roku - podaje money.pl.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Według Miłosza Kolbuszewskiego, dyrektora ds. finansowych Monnari, w I kw. udział e-commerce wynosił ok. 12% i ten kanał będzie rósł. Dyrektor zapowiedział również, że firma będzie chciała być obecna w segmencie online jak najszerzej. 

Jego zdaniem, w kwietniu, kiedy czynny był tylko e-commerce, kanał ten nie funkcjonował źle. Dyrektor prognozuje, że udział kanału internetowego będzie rósł szybciej niż w ubiegłym roku - podaje money.pl.

Z kolei prezes Mirosław Misztal wyjaśnił, że w maju odwiedzalność w niektórych sklepach stacjonarnych była nawet 4-krotnie mniejsza niż rok wcześniej i choć konwersja odwiedzin na zakupy była lepsza r/r, to spadek przychodów i tak był "znaczący" - podaje money.pl.

W I kw. Grupa Monnari wygenerowała obroty na poziomie 53,78 mln zł, co oznacza spadek o 7,7% r/r. Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony