REKLAMAKongres Rynku FMCG 2019 - Baner Główny (maj 2019)
piwo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

piwo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

Miniony rok należał do piw bezalkoholowych. Ten będzie należał do piw kraftowych. Producenci rozpoczęli batalię o to, które produkty można nazwać "kraftami" - pisze Rzeczpospolita.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Kilka tygodni temu jeden z dużych producentów piw postawił swoje produkty na stanowisku "piwa kraftowe". Wywołało to oburzenie wśród mniejszych firm i Stowarzyszenia Browarów Rzemieślniczych. Producenci zaczynają bić się o wizerunek w oczach klientów, bo zdaniem ekspertów w tym roku sprzedaż produktów kraftowych mocno wzrośnie.

W 2018 roku wartość rynku piwa w Polsce wyniosłą 16,8 mld złotych. Około 80 proc. rynku należy do masowo produkowanych jasnych lagerów, ale produkty kraftowe mają już 2,5 proc. rynku. Piwa bezalkoholowe to około 3,1 proc.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony