REKLAMADziugas_banner główny_12.05. - 12.06.

(fot. pixabay.com)

Strona 2 z 4
REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Dyskretny urok pleśni 

Hochland w ramach produktów, które najlepiej wpasowują się w oczekiwania konsumentów organizujących spotkanie przy grillu, proponuje różne kategorie serów. – Jesteśmy producentem m.in. serów pleśniowych Valbon, które polecamy do sałatek, ale mogą być też przygotowywane na ciepło. W ostatnich latach rynek serów pleśniowych znacząco się rozwija. W tym segmencie do najbardziej lubianych należą sery camembert i brie – zauważa Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w firmie Hochland Polska. Akcentuje, że upodobania Polaków dynamicznie się zmieniają. Odkrywanie nowych smaków i przygody kulinarne są bardzo modne, a programy kulinarne biją rekordy oglądalności. – Hochland wprowadził na rynek ser żółty Burger & Toast, który świetnie sprawdza się na spotkaniach przy grillu. Znakomity smak i efekt ciągnącego się sera to główne atuty serów żółtych Hochlandu. Ponadto nie zawierają one konserwantów i powstają wyłącznie z polskiego mleka, które pochodzi od krów karmionych paszą niemodyfikowaną genetycznie – podkreśla Wyrzykiewicz. Zapytany o to, jakie trendy najmocniej wpływają na grillowe zakupy Polaków, ekspert odpowiada: – Promowana jest naturalna żywność, wyprodukowana bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne i zdrowe. Przeprowadziliśmy silną kampanię edukacyjną, zorganizowaliśmy m.in. spotkanie z przedstawicielami mediów, prasy, telewizji i blogerami, którzy mieli okazję zobaczyć na własne oczy, jak powstają nasze sery. Coraz mocniej komunikujemy kulinarne możliwości wykorzystania serów kremowych. Współpracujemy z wieloma influencerami kulinarnymi, nakręciliśmy filmy z Noizzem, opublikowaliśmy wiele przepisów na stronie internetowej naszej marki oraz w mediach społecznościowych.

Lepszy niż oliwa

Olej jest ważną pozycją w kategorii produktów uzupełniających na grill, m.in. dlatego, że używa się go do przygotowania marynat do mięsa, jak również dressingów do sałatek. Jednak w przypadku tego segmentu praktycznie nie ma sezonowości sprzedaży, choć w ciągu roku olej zmienia swoje przeznaczenie. – Jesienią sprawdza się przy robieniu przetworów na zimę, w karnawale smaży się faworki i pączki, a kiedy nadchodzi sezon grillowy, używa się go do przygotowania różnego rodzaju sosów, dipów, sałatek czy marynat do mięsa – komentuje Małgorzata Sienkiewicz, category manager w Zakładach Tłuszczowych Bielmar. Tłumaczy, że chociaż w tej kategorii produktowej nie obserwujemy sezonowych skoków sprzedaży, w ostatnich latach widać konsekwentny wzrost zainteresowania olejem rzepakowym. – Wynika to z upowszechnienia wiedzy o jego walorach odżywczych. Coraz częściej zdarza się, że olej rzepakowy zastępuje nawet oliwę, z tego względu, że skład kwasów tłuszczowych jest w nim korzystniejszy dla organizmu – przekonuje ekspertka. – Poza tym jest bardziej uniwersalny, nadaje się do sałatek i smażenia. Olej rzepakowy to obecnie zupełnie inny produkt niż ten, który można było kupić trzydzieści lat temu – teraz jest czysty, bezwonny i ma duże wartości odżywcze. Dietetycy często zwracają uwagę, że obecność oleju w diecie jest bardzo pożądana. Zawiera on witaminy A, D, E i K, których organizm bez obecności oleju nie przyswaja – dodaje. Przedstawicielka Bielmaru wyjaśnia, że olej rzepakowy to także doskonały wybór na grill, ponieważ dobrze wytrzymuje wysokie temperatury. Znakomicie sprawdza się z przyprawami jako marynata. Dodany do sałatek i przystawek jest nośnikiem smaku. To dzięki niemu wyczuwamy bukiet smakowy przyrządzonych potraw.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAB-BIO lody - Half Page (21.05.-04.06.2020 r.)
do góry strony