REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)

(fot. materiały prasowe, Polomarket/zdjęcie ilustracyjne)

Lada moment wystartuje kampania "Wybieram 590 - sobota dla Polski", która nawoływać będzie do zakupów polskich produktów i korzystania z usług polskich firm.

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

Kampania organizowana jest przez firmę Kongres 590, przy wsparciu państwowych gigantów: PKN Orlen i Poczty Polskiej. - Celem "Wybieram 590 - sobota dla Polski" jest edukowanie i zachęcanie Polaków do wybierania rodzimych produktów i usług. W ramach kampanii odbędzie się #sobotadlaPolski - zapowiadają organizatorzy. Kulminacja akcji nastąpić ma w sobotę 7 grudnia.

W przyszłym tygodniu organizatorzy zamierzają zaprezentować wyniki raportu, w ramach którego przeprowadzono symulację tego, jak zmiana nawyków konsumenckich wpłynie na kondycję ekonomiczną i oszczędności kraju.

Akcja promowana będzie m.in. przez aktorów Jacka Lenartowicza i Joannę Jabłczyńską, a także przez dziennikarzy Macieja Kurzajewskiego i Annę Popek.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ha 1 8 dni temu

    Wszystko pięknie, tylko dlaczego zdjęcie którym opatrzony został artykuł nijak ma się do treści? Wystarczy spojrzeć na koszy i półkę, nie mówiąc już o marce bluzki tej Pani. Czy tak trudno odpowiednio dobrać wizualizację do treści?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony