10 grudnia 2019
Sieć Lidl Polska otworzy w czwartek, 12 grudnia trzy nowe sklepy – dwa w województwie wielkopolskim – w Poznaniu i Koziegłowach oraz trzeci – w Węgorzewie....
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych oraz niektórych innych ustaw. Dokument został...
9 grudnia 2019
W czwartek 5 grudnia br. została otwarta restauracja McDonald’s w Pawlikach w województwie warmińsko-mazurskim. Nowy lokal mieści się przy MOP Pawliki przy drodze...
6 grudnia 2019
5 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Co trzeci przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż detaliczną, zainstalował terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Wciąż jednak są miejsca, gdzie można...
2 grudnia 2019
28 listopada 2019
W najbliższych miesiącach ubędzie firm, które będą zwiększać zatrudnienie, za to zdecydowana większość przedsiębiorstw oczekuje wyższych obrotów i...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
PRZEMYSŁ I PRODUCENCI
BRANŻA PO GODZINACH
PROMOCJE I MARKETING
29 listopada 2019, 09:38
wiadomoscihandlowe.pl
(fot. materiały prasowe, Polomarket/zdjęcie ilustracyjne)
Lada moment wystartuje kampania "Wybieram 590 - sobota dla Polski", która nawoływać będzie do zakupów polskich produktów i korzystania z usług polskich firm.
Kampania organizowana jest przez firmę Kongres 590, przy wsparciu państwowych gigantów: PKN Orlen i Poczty Polskiej. - Celem "Wybieram 590 - sobota dla Polski" jest edukowanie i zachęcanie Polaków do wybierania rodzimych produktów i usług. W ramach kampanii odbędzie się #sobotadlaPolski - zapowiadają organizatorzy. Kulminacja akcji nastąpić ma w sobotę 7 grudnia.
W przyszłym tygodniu organizatorzy zamierzają zaprezentować wyniki raportu, w ramach którego przeprowadzono symulację tego, jak zmiana nawyków konsumenckich wpłynie na kondycję ekonomiczną i oszczędności kraju.
Akcja promowana będzie m.in. przez aktorów Jacka Lenartowicza i Joannę Jabłczyńską, a także przez dziennikarzy Macieja Kurzajewskiego i Annę Popek.
Rozpoczynająca się kampania społeczna „Wybieram 590 – sobota dla Polski”
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Wszystko pięknie, tylko dlaczego zdjęcie którym opatrzony został artykuł nijak ma się do treści? Wystarczy spojrzeć na koszy i półkę, nie mówiąc już o marce bluzki tej Pani. Czy tak trudno odpowiednio dobrać wizualizację do treści?
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.