REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)

(Źródło: Walmart)

Do końca roku Walmart chce uruchomić punkty odbioru zakupów spożywczych Grocery Pickup w 3100 marketach sieci. W 1600 z nich dostępna będzie opcja odbioru tego samego dnia. Ale największa rewolucja to usługa InHome Delivery, w ramach której pracownicy sieci będą dostarczać zamówione produkty wprost do lodówki czy zamrażarki klienta. W miniony piątek detalista ogłosił jej start.

REKLAMAROS-SWEET (MORESO) - Belka w artykułach (14-30.06.2019)

Walmart InHome Delivery ma być kolejnym krokiem zwiększającym wygodę zakupów. W ramach usługi konsument dokonuje zakupów online i wskazuje dogodny dla siebie dzień dostawy zamówienia. We wskazanym terminie pracownik kompletuje zamówienie w markecie Walmart najbliższym klienta, a następnie wykorzystuje inteligentną technologię do otwarcia drzwi domu konsumenta i dostarcza zamówienie wprost do lodówki czy zamrażarki. Pracownik wyposażony jest w kamerę, która transmituje przebieg całej czynności, tak aby właściciel domu mógł ją zdalnie monitorować.

Skierowani do tych zadań pracownicy odbywają specjalne szkolenia, podczas których uczą się, jak się zachowywać podczas wizyt w domach konsumentów, szanując ich prywatność – tak jakby odwiedzili dom członka rodziny czy przyjaciela pod jego nieobecność. Oczywiście są także szkoleni, jak wybierać w sklepie najświeższe i najlepsze jakościowo produkty oraz jak je potem rozmieszczać w urządzeniach chłodzących.

Usługa ma być stopniowo rozwijana i wzbogacana o nowe możliwości, np. jeszcze w tym roku pracownicy Walmarta będą mogli podczas wizyt w domu klienta odbierać zwroty produktów zakupionych w marketach sieci – wystarczy je położyć w wyznaczonym miejscu, by pracownik zabrał je ze sobą i dokonał zwrotu w imieniu klienta.

Usługa InHome Delivery będzie w pierwszej fazie dostępna dla ok. miliona konsumentów w trzech miastach: Kansas City, Pittsburgu i Vero Beach na Florydzie.

„Istotą naszej strategii e-commerce są innowacje pozwalające jak najlepiej wykorzystać nasze atuty. Technologią stojąca za usługą InHome pozwala nam zdyskontować rozległość naszej sieci stacjonarnej, kwalifikacje naszych pracowników oraz światowej klasy łańcuch dostaw świeżej żywności. Obecnie możemy obsługiwać naszych klientów już nie w zakresie logistyki ostatniej mili, mówimy o logistyce ostatnich piętnastu stóp. To naprawdę inspirujące!” – chwali się Walmart na swojej stronie korporacyjnej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony