REKLAMAJACOBS - ŚWIĘTA - Baner Główny (18.11 - 01.12.2019)

(Źródło: Walmart)

Od połowy października klienci sieci Walmart mogą zamawiać online zakupy spożywcze z dostawą prosto do lodówki, w ramach usługi InHome Delivery. W pierwszej fazie usługa jest dostępna w czterech miastach USA.

REKLAMA

Według Walmarta, usługa InHome Delivery jest obecnie dostępna dla ponad miliona klientów, mieszkańców Pittsburgha, Kansas City i Vero Beach. Chętni muszą najpierw zainstalować inteligentny zamek. System generuje jednorazowy kod dostępu, z którego korzysta kurier, aby zostawić zakupy w lodówce – w kuchni czy garażu odbiorcy.

Właściciel jest informowany o wizycie kuriera i może śledzić jej przebieg na smartfonie. Pracownik Walmarta nosi na sobie kamerkę, która w czasie rzeczywistym transmituje całą operację. Jeśli kamera nie jest włączona, inteligentny zamek nie otworzy drzwi do domu klienta.

Skierowani do tych zadań pracownicy odbywają specjalne szkolenia, podczas których uczą się, jak się zachowywać podczas wizyt w domach konsumentów, szanując ich prywatność – tak jakby odwiedzili dom członka rodziny czy przyjaciela pod jego nieobecność. Oczywiście są także szkoleni, jak wybierać w sklepie najświeższe i najlepsze jakościowo produkty oraz jak je potem rozmieszczać w urządzeniach chłodzących.

Usługa ma być stopniowo rozwijana i wzbogacana o nowe możliwości, np. jeszcze w tym roku pracownicy Walmarta będą mogli podczas wizyt w domu klienta odbierać zwroty produktów zakupionych w marketach sieci – wystarczy je położyć w wyznaczonym miejscu, by pracownik zabrał je ze sobą i dokonał zwrotu w imieniu klienta.

– InHome Delivery pozwoli naszym klientom żyć własnym życiem i nie kłopotać się wizytą w sklepie ani wyczekiwaniem w domu na kuriera – wyjaśnił Bart Stein, starszy wiceprezydent Walmarta, odpowiedzialny za projekt InHome.

Miesięczna subskrypcja usługi kosztuje 19,95 USD. Jednorazowy koszyk zakupowy to co najmniej 30 dolarów. Inteligentny zamek kosztuje ok. 50 dolarów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony