REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(mat. partnera )

Tworząc system eCommerce zarówno dla klientów B2C jak i B2B trzeba podjąć decyzję jaką platformę wybrać. Rozwiązań jest wiele: wersje pudełkowe, wersje SAAS czy platformy do budowania niestandardowych systemów eCommerce. Jak zdecydować, która platforma będzie najlepsza do sprzedaży internetowej naszych usług i produktów? Na te i inne pytania odpowiedzą dwaj eksperci branży eCommerce, dzieląc się swoimi doświadczeniami z wieloletniej współpracy z klientami B2B i B2C.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

W zależności czy stawiamy sklep, który jest klasycznym pudełkiem, SMB czy marketplacem, musimy wziąć pod uwagę wiele czynników. Wybór właściwej platformy uchroni nas od błędów i dodatkowych kosztów, czyli myślenie o tzw. TCO (Total Cost of Ownership) - mówi Tomasz Grzemski, CEO Macopedi. 

Już teraz zapisz się na darmowy webinar 29 maja o 10.30, który poprowadzi Tomasz Grzemski, Prezes Zarządu Macopedia (wdrożenia eCommerce Adobe Magento 2 i Sylius) oraz Paweł Jędrzejewski, twórca platformy eCommerce Sylius

Zapisz się na webinar! 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Andrzej2020 1 miesiąc temu

    (komentarz niezgodny z regulaminem forum)

    Edytowany: miesiąc temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony