REKLAMAPRIM (KABANOS) - Baner Główny (03-13 kwietnia 2020)

BRANŻA PO GODZINACH

 

9 lutego 2020, 17:25

(Unsplash.com)

Polska marka Bohema Clothing szyje buty z alternatyw skóry. Jest pierwszą polską firmą, która zaproponowała buty z pinatex’u, materiału wytwarzanego z liści ananasa. Teraz planuje uszyć buty z jabłek.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

Wioletta Wiertel, która współtworzy markę Bohema Clothing powiedziała dziennikowi "Puls Biznesu", że pomysł na markę Bohema powstał już siedem lat temu. Sebastian Szypuła, współwłaściciel firmy, jest weganinem i zauważył, że na rynku brakuje mody dla wegan, szukał więc alternatywy.

- Po wielu latach myślenia i pracy nad tym pomysłem, doszliśmy wniosku, że będziemy robić buty z bardzo innowacyjnych wegańskich materiałów, takich jak skóra z ananasa i z kaktusa. Teraz planujemy już produkcję butów z dwóch nowych materiałów – powiedziała Wioletta Wiertel.

Kolejnym materiałem testowanym przez Bohema Clothing jest desserto, czyli skóra z kaktusa. Obuwie z opuncji ma być ocieplane wełną z ananasa. Producenci butów twierdzą, że buty są woskowane, czyli pozwalają na to, co skóra naturalna - są wodoodporne i oddychają.

Do owocowych pomysłów na buty dochodzi jeszcze jeden.

- Jesteśmy w fazie testów skóry z jabłek, niestety nie jest to skóra z polskich jabłek, ponieważ materiał taki nie jest jeszcze dostępny. Mam jednak nadzieję, że kiedyś się to zmieni i tę skórę, którą teraz testujemy, zastąpimy skórą z polskich jabłek – mówi portalowi pb.pl Wioletta Wiertel.

Bohema Clothing szyje buty na podkarpaciu, w rodzinnym, małym zakładzie produkcyjnym. Interesu doglądają rodzice założycieli marki, którzy z wykształcenia są szewcami.

Sebastian Szypuła, założyciel i projektant marki Bohema Clothing mówi, że takie rozwiązanie daje nam duże pole do podpisu, bo firma ma konstruktora, szwaczkę i szewca, którzy wspierają na każdym etapie produkcji.

Po tym jak wyprodukujemy już prototyp buta, testujemy go na różnych nogach, w różnych okolicznościach. I tak po kilku próbach, tygodniach, miesiącach, but pojawia się na półce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony