REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)

(fot. flickr.com)

Roślinne zamienniki produktów bazujących na mięsie zwierzęcym coraz częściej pojawiają się w fast foodach. Nowe wersje swoich produktów wprowadzają nawet takie firmy, jak Burger King czy Mc Donald`s - pisze Rzeczpospolita.

REKLAMAROS-SWEET (MORESO - ORZESZKI) - Baner Główny (24-30.06.2019

Najbardziej innowacyjnym pod tym względem krajem jest USA. Tamtejszy rynek mięsny wart jest 90 mld dolarów, ale największy producent - JBS - niemal jedną trzecią przychodów generuje dzięki produkcji wyrobów bezmięsnych.

Oprócz dużych firm, które przestawiają się na nowe produkty, dynamicznie rozwijają się także startupy. Przykładowo, Impossible Foods pozyskał 500 mln dolarów od inwestorów i szykuje ekspansję. Nowe pomysły mają także właściciele Burger Kinga - Whopper już niebawem pojawi się w wersji bezmięsnej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony