REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny
Hipermarket E.Leclerc na warszawskim Ursynowie

Hipermarket E.Leclerc na warszawskim Ursynowie (fot. materiały własne)

Wydajemy więcej pieniędzy na lepsze trunki. Najszybciej rośnie sprzedaż whisky i wódki w małych butelkach – podaje „Rzeczpospolita”.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Rynek alkoholi jest wart około 33 mld zł. Cała branża urosła od października 2016 do września 2017 roku o 1,4 proc. Sprzedaż whisky skoczyła o 14 proc., natomiast sprzedaż cydru spadła o 13 proc. (najgorszy rezultat w branży). To dane Nielsena, które przytacza  „Rzeczpospolita". Wzrost rynku skupia się na trzech kategoriach: wino stołowe i musujące oraz whisky. Jednak zdaniem Adama Dużyńskiego, analityka rynku alkoholu w firmie Nielsen, niebawem będziemy krajem, w którym w trzech najlepiej sprzedających się kategoriach alkoholi nie będzie wina stołowego, tylko piwo, wódka i whisky. Piwo jeszcze długo nie zostanie strącone z piedestału, choć w tym roku jego producenci nie bardzo mają się czym pochwalić.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"