REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)

Szynki, kiełbasy i pasztety są ważnymi punktami na liście wielkanocnych zakupów większości polskich gospodarstw domowych. Razem z agencją Skilltelligence postanowiliśmy sprawdzić, jakich produktów szukają konsumenci, gdzie je kupują i ile pieniędzy na nie wydają.

REKLAMABinaria (eMIXIT) - Belka w artykułach_v.1

Większość Polaków na zakup produktów mięsnych na wielkanocny stół planuje wydać około 100 zł. Po mięso, wędliny i przetwory pójdą do sklepu mięsnego (56 proc.), bądź super- lub hipermarketu (52 proc.). Mniejszą popularnością cieszą się w tym kontekście centra handlowe (26 proc.) i dyskonty (20 proc.). Jakie rodzaje wędlin preferujemy na Wielkanoc? Bezkonkurencyjna jest szynka, którą wskazuje aż 92 proc. ankietowanych. Poszukiwane są też kiełbasy tradycyjne (58 proc.) i kiełbasy białe (54 proc.). Duże zainteresowanie wzbudzają też kabanosy, pasztety i salami.


 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony