REKLAMANaturio - baner główny - lipiec 2019
Robert Burneika

Robert Burneika (materiały prasowe)

HELIO promuje wiosną produkty ze swojego szerokiego portfolio bakaliowego, ale firma nie zapomniała także o innym kluczowym produkcie, czyli masach do ciast. Przed świętami wspiera je specjalną kampanią.

REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec 2019)

Wiosna to dla bakalii ciekawy okres. Produkt postrzegany jako zdrowsza alternatywa dla wielu przekąsek znajduje się w szczególnym kręgu zainteresowań osób, które zamierzają zadbać o swoją sylwetkę, przed zbliżającym się sezonem letnim. Do rosnącej grupy konsumentów prowadzących na stałe zdrowy tryb życia, dochodzi sezonowy wzrost zainteresowanych lepszym odżywianiem się.

– Nie dziwi nas to, od zawsze stawialiśmy na zdrową dietę, dostrzegając jej potencjał w kontekście naszego kluczowego asortymentu, tj. bakalii. Wraz z modą na bycie fit, eksplodowała zaś moda na bakalie doskonale wpisujące się w zdrowy tryb życia – mówi Grzegorz Sobociński, kierownik biura zarządu i marketingu firmy HELIO.

Podkreśla jednocześnie, że konsumenci chętnie sięgają wiosną po bakalie ze względu na to, że jest on bogatym źródłem błonnika potasu oraz witamin i sprawdzą się one niemal w każdej diecie. W tym okresie HELIO szczególnie rekomenduje produkty z linii Helio Natura, które charakteryzują się brakiem konserwantów, a także produktami o obniżonej zawartości soli, cukru i tłuszczu. W skład serii wchodzą np. śliwki suszone bez konserwantów, czy żurawina suszona z obniżoną o 50 proc. zawartością cukru i siedmiokrotnie większą zawartością błonnika w porównaniu do tradycyjnej suszonej żurawiny.

  

Jeżeli chodzi o nowości, producent szczególnie rekomenduje niespotykanego dotychczas na polskich półkach jackfruit’a, czyli suszone owoce drzewa bochenkowego. To zupełna nowość na polskim rynku, produkt zupełnie naturalny, bez konserwantów i dodatku cukru. Dzięki temu suszony owoc zachowuje charakterystyczne cechy świeżego owocu takie jak aromat, kolor i wartości odżywcze. Współpracujący z marką HELIO specjaliści ds. żywienia z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przekonują, że owoce w tej formie mają dużo więcej błonnika niż surowe owoce. Warto też nadmienić, że jackfruit to niedawne kulinarne odkrycie roku użytkowników Pinteresta.  

– Naturalna słodycz oraz struktura zbliżona do chipsów sprawia, że od jackfruit’a suszonego HELIO Natura ciężko się oderwać. Jest doskonałą propozycją na zdrową przekąskę, gdy w parze z brakiem czasu idzie spadek energii. Spora zawartość węglowodanów i błonnik to dodatkowy zastrzyk mocy, który szybciej pozwoli wrzucić wyższy bieg. Jackfruit doskonale sprawdzi się też jako dodatek do słodkich i wytrawnych dań, a nawet smoothies. Na świecie szczególnie szybko pokochali go miłośnicy kuchni wegetariańskiej i wegańskiej – mówi Sobociński, dodając, że detaliści powinni również zwrócić uwagę na produkty EKO z linii HELIO Natura.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony