REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (październik 2019)
Robert Burneika

Robert Burneika (materiały prasowe)

Strona 2 z 2
REKLAMA

To jednak nie jedyne nowości, producent wprowadził także na rynek pikantne popcorny w dwóch odsłonach. – Ostre przekąski notują najbardziej dynamiczny wzrost popularności. Już 4 na 5 spośród europejskich konsumentów świadomie sięga po pikantne produkty. Nasze nowości mają zatem olbrzymi potencjał, który warto wykorzystać w sklepach – mówi Grzegorz Sobociński.

HELIO stara się także edukować konsumentów w temacie roli bakalii w codziennej diecie, poprzez liczne działania promocyjne w prasie i internecie, w tym także przez social media. Na stronie www.helio.pl znajduje się bogata sekcja poświęcona zdrowej diecie, która współtworzona jest przez profesjonalnych dietetyków i wykładowców akademickich, ekspertów ds. żywienia.

„Najpierw masa, potem… ciacho!”

Tej wiosny HELIO promuje również swoje masy do ciast. W kampanię zaangażowany został Robert Burneika, kulturysta, zawodnik MMA, sieciowy influencer znany jako „Hardkorowy Koksu”. Niedawna publikacja filmu reklamowego w serwisie YouTube rozpoczęła właśnie promocję nowego cyklu wideo przepisów HELIO w modnej technice szybkiego montażu. – Znany kulturysta i zawodnik MMA i bohater popularnych filmików w serwisie YouTube „Gotuj z Koksem” zaprasza nas do swojej kuchni na „challange” z masą do ciast HELIO, dzięki której poznamy sekret udanych, bakaliowych wypieków na co dzień i od święta – mówi Grzegorz Sobociński.

Jak przekonuje przedstawiciel firmy, kampania viralowa marki HELIOw social mediach, poprzez dowcipne filmy reklamowe, bazujące na haśle „Najpierw masa, później... ciacho!“, ma na celu przyciągnąć uwagę jak najszerszej publiczności. Wszystko po to, by z pozytywną dawką humoru – zachęcić internautów do samodzielnego przyrządzania szybkich i prostych wypieków z gotową masą do ciast Helio. Pierwsze filmiki HELIO pojawiły się po raz pierwszy w sieci w zeszłym roku i od razu zyskały spore zainteresowanie internetowej publiczności. Nowy film reklamowy to kontynuacja kampanii HELIO, która ma przyciągnąć przed ekrany fanów pozytywnie zakręconego sportowca.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony