REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)

(fot. mat. prasowe)

Firma Kogify szykuje polskiego wirtualnego asystenta przy zakupach - pisze Rzeczpospolita. Sukces projektu może pozytywnie wpłynąć na polski e-commerce.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Projekt Kogify jest ważny o tyle, gdyż do tej pory nie istniał wirtualny asystent mówiący w języku polskim. Potencjał tego rozwiązania jest duży, bo wirtualni asystenci świetnie sprawdzają się np. przy zakupach powtarzalnych.

Jak zauważają eksperci, mimo że wirtualni asystenci są wciąż nowinką technologiczną, to ich wdrożenie jest szczególnie ważne np. dla osób wykluczonych cyfrowo. Nie muszą oni poznawać obsługi skomplikowanych urządzeń - wystarczy wyłącznie komunikat głosowy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony