REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)

„Wisienka na torcie”, „kapusty nigdy za wiele” i „zawodowy best seler” to hasła zachęcające do pracy w Biedronce. Ruszyła kampania rekrutacyjna Jeronimo Martins skierowana głównie do młodych ludzi poszukujących pracy w wakacje.

REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec PROMO)
Fragment plakatu z kampanii rekrutacyjnej Biedronki

Fragment plakatu z kampanii rekrutacyjnej Biedronki (Jeronimo Martins)

Biedronka, zatrudniająca około 70 tys. osób, publikuje obecnie prawie 70 ogłoszeń informujących o wakatach na terenie całej Polski. „Poza atrakcyjną stawką godzinową oferujemy elastyczny grafik dostosowany w miarę możliwości do pracownika, w związku z czym może on połączyć pracę z wyjazdami wakacyjnymi” – podaje firma w komunikacje.

Sieć dyskontów poszukuje sprzedawców-kasjerów nie tylko w miejscowościach wakacyjnych. Oprócz Łeby, Ustki, Szczyrku czy Mrągowa, ogłoszenia dotyczą też pracy w Łodzi, Bielsko-Białej, Opolu. Biedronka oferuje zatrudnienie na umowę zlecenie z możliwością przejścia na etat, pracę zmianową i płacę w wysokości 14,7 zł za godzinę. Firma liczy na to, że wakacyjne doświadczenie zachęci pracowników do związania się z nią na dłużej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony