REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL SOFT) - Baner Główny - 31.01 - 29.02.2020
Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go

Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go (fot. Pingo Doce)

Strona 3 z 3
REKLAMA

Portugalskie media podkreślają, że prace nad projektem sklepu Pingo Doce & Go zajęły półtora roku i pochłonęły ok. 2,5 mln euro. W tworzeniu konceptu handlowego uczestniczyli młodzi inżynierowie i ekonomiści, a także firmy technologiczne Outsystems, Truewind i Reckon.AI, a także polski Forcom (dostarczający już niektóre rozwiązania do Biedronki). Warto podkreślić, że innowacyjny sklep, choć nie ma kas, absolutnie nie może się obejść bez obsługi. W placówce znalazło zatrudnienie ok. 20 osób, które są odpowiedzialne za uzupełnianie zapasów i pomoc klientom.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 25

  • 19
    BARDZO PRZYDATNY
  • 5
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (4)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~klientka 4 3 miesiące temu

    Nigdy nie chodzę do kas samoobsługowych, kupa bałaganu, ciągle coś nie tak, nerwy się traci i czas. A ja chcę spotykać ludzi żywych a nie wszędzie tylko maszyny. Polecam film francuski Dyskont. Do tego doprowadziły te fantastyczne markety. Tęsknię za czasami gdzie zakupy były przyjemnością a nie wyścigiem. Chrońmy i wspierajmy zwykłe tradycyjne sklepy bo dzięki temu ludzie mają pracę. Uśmiechajmy się do ludzi i szanujmy się. Nie zamieniajmy ludzkich relacji na zimne, puste autonomiczne sklepy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Robert H. 3 4 miesiące temuocena: 100% 

    `Ten fragment nie ma sensu: "Wewnątrz wszystkie zakupy są rejestrowane w aplikacji przez samych klientów na dwa sposoby. Jeśli smartfon ma technologię NFC, wystarczy zbliżyć go do kodu kreskowego artykułu. Jeśli nie (jak na razie w przypadku iPhone'ów), dodawanie produktu do koszyka w aplikacji odbywa się przy wykorzystaniu aparatu urządzenia - wystarczy wskazać za jego pomocą kod produkt" Technologia NFC nie umozliwia odczytu kodów kreskowych. Towar musiałby mieć tag RFID zgodny z ISO 14443AB aby NFC mogło "odczytać" dane towaru. Nieprawdą jest też to, że iPhony nie mają technologii NFC.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~adam12313 2 4 miesiące temuocena: 60% 

    zawsze omijam kasy samoobslugowe ze sklepami bede robic to samo....

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~dds 1 4 miesiące temuocena: 43% 

    to nie jest sklep autonomiczny gdyż nadal wymaga pracy fizycznych osób. zautomatyzowane zostało tylko kilka procesów. nie powtarzajcie bezmyslnie bzdur otrzymywanych w tekstach PR, je tym bardziej nalezy weryfikowac!

    oceń komentarz
do góry strony