REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)
Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatan Holding

Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatan Holding (Archiwum Wiadomości Handlowych)

W tym roku prowadzimy kompleksowy wewnętrzny rebranging sklepów. W ramach działań bieżących dożymy do uzyskania dwucyfrowych wzrostów - powiedział Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatan Holding, podczas 10. Kongresu Rynku FMCG.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

- Najważniejszą dla nas kwestią jest rebranding wewnętrzny sklepów. Nad propozycjami pracują zewnętrzne agencje, dokonamy wyboru najlepszej propozycji i będziemy wspólnie wdrażać projekt. W działaniach bieżących za cel stawiamy sobie rozwój dwucyfrowy, zarówno pod względem liczby sklepów, wzrostu powierzchni sprzedaży, jak i przychodów - mówił Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatan Holding podczas 10. Kongresu Rynku FMCG.
- Co do liczby sklepów, ten cel może być trudny do osiągnięcia, ponieważ mamy również ubytki placówek. Najczęściej są to małe sklepy, które mają problem z rozwojem i wycofują się lub przechodzą do innych sieci, które bardziej nastawione są na współpracę z małymi placówkami.

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony