REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-30.06.2020)
Wspólne działania drobnych przedsiębiorców to nieoczekiwany, pozytywny skutek epidemii

Wspólne działania drobnych przedsiębiorców to nieoczekiwany, pozytywny skutek epidemii (mat. prasowe)

Kryzys, jaki dotknął całą branżę gastronomiczną, w tym rynek kawiarni, w trudnej sytuacji postawił również lokalne palarnie kawy, dla których kawiarnie były głównym kanałem dystrybucji. Wrocławskie palarnie kraftowe połączyły siły, by wspólnie walczyć o przetrwanie ciężkich czasów.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

W ostatnich latach pojawiły się w Polsce setki rzemieślniczych palarni, a ich wysyp porównywano wielokrotnie do popularności małych, kraftowych browarów. Dziś wiele z nich kieruje swoją ofertę do lokalnych społeczności.

Rusza właśnie pierwszy w Polsce lokalny projekt kraftowych palarni kawy, pod nazwą Wrocławski Wypał. Punktem wyjścia dla jego uruchomienia było przekonanie, że potrzebna jest dzisiaj – zwłaszcza małym palarniom bez rozwiniętych sieci dystrybucji – większa widoczność. Do akcji dołączyły niemal wszystkie wrocławskie palarnie: Blueberry Roasters, Czarny Deszcz, Enklawa, Etno Cafe, Figa Coffee, Mała Czarna, Monko Coffee i Paloma Coffee.

Pierwszą inicjatywą Wrocławskiego Wypału są dwa zestawy kaw: WrocławskiWypał Espresso i WrocławskiWypał Alternatywy. Oba pakiety zawierają kawy z każdej z palarni – właśnie trafiły do sprzedaży internetowej. Cena zestawów będzie o 20 proc. niższa niż suma rynkowych cen wszystkich kaw wchodzących w ich skład.

– Dla fanów kawy możliwość porównania różnych stylów wrocławskich palarni to prawdziwa gratka – mówi Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe. – Rynek kawy potrzebuje dziś takich inicjatyw, które z jednej strony są atrakcyjne dla konsumentów, a z drugiej uświadamiają, że w obliczu nowej sytuacji wszyscy jedziemy na tym samym wózku. Ta inicjatywa jest jedną z najbardziej nieoczekiwanych konsekwencji ostatnich wydarzeń, która może być sygnałem dla naszej, ale także wielu innych branż, że razem możemy osiągnąć więcej niż osobno.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony