REKLAMAKORAL - Baner Główny - Świderek (25-30.05.2019)

PROMOCJE I MARKETING

 

10 maja 2019, 13:01

Sklep sieci Żabka w Łodzi

Sklep sieci Żabka w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Microsoft nawiązał współpracę marketingową z siecią sklepów Żabka. Zakupy napoju energetycznego są promowane subskrypcją na gry na konsolę Xbox.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Promocja jest zamieszczona w aktualnej gazetce sieci Żabka I Freshmarket, obowiązującej od 8 do 21 maja.

W tym okresie za zakup czterech puszek napoju energetycznego Monster o pojemności 0,5 l klienci otrzymują paragon z kodem dostępu do Xbox Game Pass. Po zarejestrowaniu kodu użytkownik zyskuje cztery tygodnie darmowego dostępu do ponad 100 gier na konsolę Xbox.

Żabka nie pierwszy raz korzysta z promocji opartej na dostępie do multimediów. W kwietniu sieć wprowadziła do oferty kartę podarunkową Netflix. Klienci mogą wybrać kwotę doładowania karty w przedziale między 40 a 500 zł. Karta umożliwia doładowanie konta Netflix i tym samym dostęp filmów i seriali tej platformy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony