REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)
 Grzegorz Wojciechowski (z lewej) i Sebastian Zysnarski to handlowcy z ponad 20-letnim doświadczeniem. Ich sklep w Rokietnicy od niedawna działa pod szyldem sieci Chata Polska

Grzegorz Wojciechowski (z lewej) i Sebastian Zysnarski to handlowcy z ponad 20-letnim doświadczeniem. Ich sklep w Rokietnicy od niedawna działa pod szyldem sieci Chata Polska (Fot.materiały prasowe)

Chata Polska jest znaną marką w Wielkopolsce, a jej główny dystrybutor, Marol gwarantuje stałe dostawy. Do tego dochodzi wsparcie doradców i ekspertów – mówią Grzegorz Wojciechowski i Sebastian Zysnarski, właściciele sklepu w Rokietnicy, pytani, o powody, dla których dołączyli do grona franczyzobiorców polskiej sieci z Poznania.

REKLAMA

Nie jesteście Panowie debiutantami w branży FMCG, wcześniej działaliście pod szyldem innej sieci. Dlaczego zdecydowaliście się na zmianę franczyzodawcy?

Głównym powodem była rozpoznawalność marki Chata Polska w Wielkopolsce. W dobie dużej konkurencji ważny jest unikalny, przyjazny koncept sklepu oraz silna znajomość marki. Szukaliśmy takiej firmy, która wyróżnia się w rynku i którą znają nasi klienci. Nowa sieć miała przyciągnąć do naszej placówki osoby o zróżnicowanych dochodach. Najważniejsze było jednak to, czy sieć jest rozpoznawalna i jak odbierają ją mieszkańcy Rokietnicy. Sugerowaliśmy się ich opiniami, zwłaszcza, ze wielu pracuje w Poznaniu i zna inne sklepy Chaty Polskiej. Szyld, pod którym działaliśmy wcześniej, był znany w Rokietnicy, ale poza nią już nie.

Znajomość marki oraz oferta sieci ważna jest również w kontekście ewentualnego pojawienia się konkurencji. Siedziba naszego byłego franczyzodawcy znajdowała się daleko od nas, brakowało też magazynu centralnego w naszej okolicy, tamten franczyzodawca nie dałby nam takiego wsparcia, jakie daje Chata Polska. Silna marka pozwoli nam konkurować z innymi graczami. Istotnym argumentem było też polskość sieci. Kolejnym argumentem na rzecz Chaty Polskiej był jej główny dystrybutor, firma Marol, z którym pracujemy od lat i znamy jego mocne strony. Do zmiany franczyzodawcy przyczyniły się też wiedza doradców oraz oferowane przez nich serwisy.

Jakie są wymierne efekty związania się z Chatą Polską?

Dziś, niecały miesiąc po otwarciu sklepu, uważamy, że najważniejszą wartością jest praca doradcy sieci i specjalistów. W poprzedniej sieci pomoc koordynatora nie była tak duża i dotyczyła innych obszarów. Przy współpracy z Chatą widzimy, jak ważną funkcję pełnią doradcy, zwłaszcza jeśli mają właściwie postawione zadania i określone priorytety. Choć prowadzimy sklepy od prawie 20 lat, dowiedzieliśmy się wielu nowych rzeczy od specjalistów z działów świeżych: mięsa, wędlin, owoców i warzyw. Pomoc w otwarciu sklepu oraz profesjonalizm przyczyniły się do płynnego przejścia pod szyld Chata Polska. Doradca troszczy się o nasze finanse, pilnując kontraktów, ale również o klientów, sprawdzając dostępność produktów i monitorując ceny. Dba o wizerunek Chaty w sklepie. Pomaga dobrać właściwy asortyment, mówi o tym, co należy poprawić. Jest naszym łącznikiem z centralą i ułatwia bieżącą pracę.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony