REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 12.11.2019)

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Słodycze i przekąski

 

18 października 2019, 16:17

(for. materiały prasowe)

Spółka ogłosiła wyniki finansowe za 9 miesięcy 2019 roku, które zakończyła z 3,7 proc. wzrostem organicznym oraz 3 proc. rzeczywistym wzrostem wewnętrznym.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Jak podała spółka, organiczny wzrost 3,7 proc., przy rzeczywistym wzroście wewnętrznym 3,0 proc. (RIG) i wpływie zmian cen 0,7 proc. był zgodny z oczekiwaniami. Dalszy wzrost w procesie tworzenia wartości firmy Nestle, był wspierany przez utrzymanie znaczących wzrostów sprzedaży w Stanach Zjednoczonych i marki Purina PetCare.

Całkowita sprzedaż wzrosła o 2,9 proc. do 68,4 mld CHF (9M-2018: 66,4 mld CHF). Pozytywny wpływ akwizycji na poziomie 0,7 proc., wpływ zmiany kursów walutowych zmniejszył zaraportowaną sprzedaż o 1,5 proc.

Potwierdzono też prognozę całoroczną na 2019 rok. Oczekuje się wzrostu bazowego zysku na akcję przy zachowaniu stałego kursu walutowego i poprawie efektywności kapitałowej. Firma spodziewa się też, że organiczny wzrost sprzedaży wyniesie około 3,5 proc., a roczna marża zysku operacyjnego z działalności handlowej będzie wynosić 17,5 proc. lub więcej.

„Jesteśmy zadowoleni z naszych dziewięciomiesięcznych wyników. Jednocześnie poczyniliśmy dalsze postępy w realizacji naszych celów finansowych na rok 2020. Wciąż obserwujemy dobrą dynamikę wzrostu na naszym największym rynku - Stanach Zjednoczonych i bardzo silny wzrost dla marki Purina PetCare na całym świecie. Rozwój Nestle był uwarunkowany nie tylko przez inwestycje w poszczególne marki, ale również inwestycje w innowacje i wprowadzenia. W trzecim kwartale kontynuowano wdrażanie produktów Starbucks, obecnych już w 34 krajach. Nasza transformacja portfela jest na dobrej drodze, o czym świadczy terminowe zakończenie procesu sprzedaży Nestle Skin Health. Dzięki rozważnym inwestycjom i zdyscyplinowanemu podejściu do przejęć, nasz model tworzenia wartości generuje zyskowny wzrost i atrakcyjne zwroty dla naszych akcjonariuszy.” – powiedział Mark Schneider, Nestle CEO.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony