REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (październik 2019)

W czwartek ruszyła crowdfundingowa zbiórka, w ramach której nabyć można akcje spółki Real Food, w skład której wchodzą takie marki jak Bobby Burger i Wegeguru. W ramach finansowania społecznościowego Real Food chce pozyskać 4 mln zł na otwarcie kolejnych lokali.

REKLAMA

(fot. materiały prasowe)

- Środki ze zbiórki crowdfundingowej przeznaczymy na rozwój sieci lokali obu marek. 70 proc. kwoty chcemy wydać na zagęszczenie burgerowni w całej Polsce i 30 proc. na rozwój sieci wegańskich restauracji. Zakładamy, że do 2022 roku w kraju będzie działać 67 lokali Bobby Burger i 4 Wegeguru – zapowiada Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w sieci Bobby Burger.

Aktualnie w Polsce działa 39 burgerowni Bobby Burger (lada moment w warszawskiej Galerii Młociny ruszy 40. punkt) i jedna restauracja Wegeguru.

Na koniec ubiegłego roku założyciele sieci Bobby Burger powołali do życia grupę kapitałową Real Food SA. Do współpracy zaprosili Michała Kicińskiego, współzałożyciela CD Projekt (deweloper cyklu gier komputerowych z serii "Wiedźmin"). - Michał Kiciński do naszej spółki wniósł swoją restaurację Wegeguru. Teraz wspólnie będziemy pracować nad tym, aby rozwinąć ją w sieć i wyjść poza granice stolicy – mówi Krzysztof Kołaszewski, współzałożyciel sieci Bobby Burger i członek zarządu Real Food SA.

Teraz do grona wspólników Real Food dołączą nowi akcjonariusze, w ramach akcji crowdfundingowej. Dzięki pozyskanym w ten sposób środkom, Real Food zamierza podtrzymać dotychczasowe tempo rozwoju sieci.

– Dzięki otwarciom lokali własnych i franczyzowych, a także akwizycjom konceptów i lokali, jesteśmy w stanie urosnąć do 60-70 mln zł. Celem jest stworzenie na tyle dużej gastronomicznej grupy, żeby mogła zadebiutować na giełdzie za 3-5 lat – komentuje Krzysztof Kołaszewski. Zarazem zapowiada, że obecni właściciele "wezmą też pod uwagę pozyskanie inwestora strategicznego oraz wykup akcji od inwestorów z odpowiednią premią".

W ramach inwestycji o minimalnej wartości 395 zł inwestorzy crowdfundingowi – oprócz akcji spółki Real Food SA – otrzymają vouchery na zakupy w lokalach sieci Bobby Burger.

W 2018 r. przychody z lokali własnych i franczyzowych sieci Bobby Burger przekroczyły 37 mln zł. To o 23 proc. więcej w porównaniu z 2017 rokiem. Krzysztof Kołaszewski zapowiada, że do 2022 r. przychody całej grupy kapitałowej (razem z Wegeguru) będą rosły średnio o 15 proc. rocznie, a EBITDA o 40 proc.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony