REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

To już ten moment - przed chwilą oficjalnie rozpoczęło się Forum Branży Kosmetycznej 2019! Siódma edycja wydarzenia odbywa się w warszawskim hotelu Sofitel Victoria. Zapraszamy do śledzenia przez cały dzień naszej relacji z konferencji na portalach wiadomoscikosmetyczne.pl oraz wiadomoscihandlowe.pl.

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

Forum Branży Kosmetycznej to platforma biznesowa od wielu lat kojarząca ze sobą kluczowych graczy wpływających na rozwój rynku: producentów, importerów i dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej, menedżerów i kupców odpowiadających za zamówienia do sieci handlowych i największych firm dystrybucyjnych w Polsce i na świecie, dostawców usług i rozwiązań dla branży kosmetycznej i handlu. W tym roku będziemy mówić m.in. o ekologicznym nurcie, kosmetykach naturalnych, wpływie nowych technologii na handel na i zachowania konsumentów.

Konferencja organizowana przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę biznesowych tytułów "Wiadomości Kosmetyczne" i "Wiadomości Handlowe" oraz portali wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomoscihandlowe.pl, łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, prezentacje trendów oraz targi nowości. Przede wszystkim daje jednak możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów pomiędzy potencjalnymi partnerami w biznesie.

PROGRAM FORUM:

8.30-9.00 REJESTRACJA GOŚCI

9.00-9.10 POWITANIE UCZESTNIKÓW

BLOK: KONSUMENT I TRENDY

9.10-9.30 Naturalność i ekologia - jedne z najważniejszych działań oczekiwanych od marek beauty
Agnieszka Krzesińska-Jagiełło, Client Business Partner, Nielsen Polska oraz Beata Kaczorek, Consumer and Shopper Director, Nielsen Polska

Trend eko/naturalności na dobre zagościł w kategoriach spożywczych i coraz intensywniej przenosi się do kategorii kosmetyków i chemii gospodarczej. Jaką formę przyjmuje? Jak duża jest jego skala? Jak wielu Polaków interesuje się eko produktami? Jak dużą sprzedaż generują kosmetyki naturalne? Co przyciąga Polaków do tych produktów? Jak ich poszukują? W trakcie prezentacji opowiemy Państwu jak i dlaczego naturalność stała się nową wartością branży beauty.

9.30-9.50 Gospodarstwa bliżej natury, czy żyjące chwilą? Style życia Polaków i wydatki na kosmetyki w kontekście dbałości o zdrowie
Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel&Services, GfK Polonia

Polskie gospodarstwa mają, różne style życia i różne zachowania zakupowe. Różni je tez podejście do dbałości o zdrowie. W tym duchu popatrzymy na Gospodarstwa Żyjące Chwilą, Gospodarstwa z Kuchnią Tradycyjną, Gospodarstwa Elastyczne oraz Gospodarstwa Bliżej Natury i sprawdzimy:
- czy Ci nabywcy który przykładają dużą wagę do zdrowia tak samo dużą wagę przykładają do zakupu przyjaznych zdrowiu i środowisku kosmetyków?
- jakie wyborów dokonują gospodarstwa, jak wygląda wachlarz kupowanych przez nie produktów?
- jakie jest podejście polskiego gospodarstwa do kwestii plastiku? Czy jest to dla niego problem a jeżeli tak to kto i jak ma sobie z nim radzić?

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony