REKLAMAJACOBS - baner główny - kawa jak z kawiarnii (marzec 2019)

Sieć Biedronka pochwaliła się, że z jej karty lojalnościowej Moja Biedronka korzysta już 7 mln użytkowników. W zamian za przekazanie sieci swoich danych osobowych i zgody marketingowe, klienci korzystający z karty w ubiegłym roku mogli korzystać z licznych promocji.

REKLAMAATLANTA - Bakal vintage - Belka w artykułach (marzec 2019)

(fot. JMP)

W 2018 r. dla posiadaczy karty Moja Biedronka sieć przygotowała 805 różnych promocji, które objęły ponad 520 produktów.

Największa liczba klientów zarejestrowała kartę lojalnościową Moja Biedronka w województwie mazowieckim, a biorąc pod uwagę pojedynczy sklep – w Biedronce przy ul. Sienkiewicza w Łukowie.

Swoisty rekord zanotował sklep przy ul. Rokicińskich w Łodzi – blisko 70% zakupów dokonanych w nim od początku istnienia programu lojalnościowego odbyło się przy wykorzystaniu karty Moja Biedronka. Patrząc na rozkład według województw, prym w tej kategorii również wiedzie woj. łódzkie. Natomiast największe zakupy pod względem ich wartości, robią użytkownicy programu lojalnościowego Moja Biedronka w woj. świętokrzyskim.

- Przygotowując promocje dla posiadaczy karty Moja Biedronka, uważnie analizujemy ich potrzeby. Jeśli są zainteresowani ofertami na wybraną kategorię produktów, my częściej wspieramy ich atrakcyjnymi rabatami - komentuje cytowany w komunikacie sieci Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu, odpowiedzialny za program lojalnościowy w sieci Biedronka.

Przypomnijmy, że portugalski dyskonter wprowadził swoją kartę lojalnościową we wrześniu 2016 r.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Krystyna 1 9 dni temu

    Nie podoba mi sie chwyt marketingowy pod promocje " kup 2 szt, kup 3 szt ". Jak to odnosi sie do osob samotnych, emerytow? Sa wykluczeni z korzystania z zakupu artykulow po cenach promocyjnych. To dyskryminacja i karra Biedronki tu nie dziala, a z dane osobowe sa wykorzystywane. Pozdrawiam, Krystyna

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony