REKLAMAKongres Rynku FMCG 2019 - Baner Główny (maj 2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dochód statystycznego konsumenta znacząco wzrośnie w najbliższych latach. Szacunki mówią, że w 2030 r. będzie on rozporządzał realnie o ponad 30% wyższą kwotą niż w 2018 r. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu firmy badawczej PMR: Polski konsument 2030. Analiza i prognoza poszczególnych kategorii konsumpcji w 2030 roku.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

O sprawie pisze portal newseria.pl. Eksperci podkreślają, że udział wydatków konsumpcyjnych w dochodzie zmaleje. Będzie to sprzyjać konwergencji do zachodnioeuropejskich wzorców konsumpcji, w efekcie czego ponadprzeciętnie wzrosną wydatki na kategorie postrzegane jako „wyższego rzędu”.

Bogacenie się polskiego społeczeństwa znajdzie odzwierciedlenie w relacji pomiędzy wydatkami na kategorie żywnościowe i nieżywnościowe – według prognoz udział usług i towarów nieżywnościowych w wydatkach na towary i usługi konsumpcyjne wzrośnie z 75% w 2018 r. do 77% w 2030 r.

Nadal systematycznie rosła będzie liczba zwiedzających muzea, odwiedzających teatry, kina oraz liczba imprez masowych co do 2030 r. wpłynie na wzrost przeciętnych miesięcznych wydatków na usługi związane z rekreacją i kulturą o około 2/3.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony