REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(fot. materiały partnera)

Zakończyła się XXII edycja Targów Biznes -Żywność- Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2019 r. Było to rekordowe wydarzenie. Targi odwiedziło 20 tysięcy zwiedzających, na których czekało 300 wystawców z całej Polski i z zagranicy. Wydarzenie zorganizowała GK Specjał oraz sieci franczyzowe: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Tegoroczna edycja Targów ponownie odbyła się w obiekcie G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce, który jest obecnie najnowocześniejszym obiektem biznesowym zlokalizowanym na terenie województwa.  Targi po raz 22 otworzył prezes GK Specjał Krzysztof Tokarz. Na ponad 16 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej zaprezentowały się firmy z różnych branż, m.in.: FMCG, motoryzacyjnej, finansowej, medycznej, poligraficznej, ochrony mienia, wyposażenia wnętrz sklepów, hurtowni i magazynów.

Tegoroczna edycja Targów ponownie odbyła się w obiekcie G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce, który jest obecnie najnowocześniejszym obiektem biznesowym zlokalizowanym na terenie województwa. Targi po raz 22 otworzył prezes GK Specjał Krzysztof Tokarz. Na ponad 16 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej zaprezentowały się firmy z różnych branż, m.in.: FMCG, motoryzacyjnej, finansowej, medycznej, poligraficznej, ochrony mienia, wyposażenia wnętrz sklepów, hurtowni i magazynów.

Uroczystą inaugurację z udziałem władz miasta i regionu poprowadził Zygmunt Chajzer. Pierwszy dzień Targów zakończył się uroczystą galą, podczas której goście mogli bawić się m.in. na koncercie gwiazdy wieczoru – zespołu Golec U’Orkiestra. Dla klientów i odwiedzających Targi przygotowane zostały liczne atrakcje. Jedną z nich był koncert Sławomira, który odbył się drugiego dnia wydarzenia.

Równocześnie z Targami odbył się Kongres: „Dokąd zmierza Polski Handel?”, który zgromadził ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Kongres został zorganizowany przy współpracy pism branżowych, w tym „Wiadomości Handlowych”, oraz firm analitycznych i badawczych: Centrum Monitorowania Rynku, GFK Polonia, Nielsen, PMR, PwC, a także Akademii Trade Marketingu.

Moderatorami byli redaktorzy najlepszych pism branżowych oraz eksperci firm analitycznych i badawczych. Przez dwa dni odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju.

Na zaproszenie organizatorów wydarzenia w debatach i panelach dyskusyjnych, wzięli udział przedstawiciele z najwyższego szczebla organizacyjnego czołowych koncernów i firm rynku FMCG. W gronie panelistów znaleźli się m.in.:

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony