REKLAMADAN CAKE - baner główny (lipiec-sierpień)
Na zdj. stoisko Żabki podczas targów REDI, na których firma reklamowała koncept sklepu stworzony z myślą o centrach handlowych

Na zdj. stoisko Żabki podczas targów REDI, na których firma reklamowała koncept sklepu stworzony z myślą o centrach handlowych (fot. materiały prasowe)

Spółka Żabka Polska dołączyła do grona członków Polskiej Rady Centrów Handlowych. To kolejny sygnał ze strony firmy, iż sieć convenience rozwijana będzie w przyszłości w galeriach handlowych, retail parkach i podobnych obiektach.

REKLAMAEUROCASH - belka w artykułach (II Etap)

Przypomnijmy, jak informowaliśmy na początku czerwca na portalu wiadomoscihandlowe.pl, Żabka na koniec 2017 r. planuje mieć ok. 20 sklepów działających w centrach handlowych. Aktualnie sklepy sieci działają w sześciu tego typu obiektach: w Poznań City Center, Dekadzie w Brodnicy, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, Galerii Avenida w Poznaniu, Galerii Zielona w Puławach oraz w łódzkiej Manufakturze.

Agata Michalska, manager ds. ekspansji Żabki w centrach handlowych ocenia dołączenie spółki do PRCH jako "ważny krok, który uwiarygadnia firmę, jako pewnego partnera w inwestycjach w przestrzeniach handlowych.

−  Nasza obecność na tegorocznych targach REDI (organizowanych przez PRCH - dop. red.), spotkała się z dużym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w przekonaniu, że obecność naszych sklepów w tego typu przestrzeniach świetnie wpisuje się w ich funkcjonowanie – mówi Michalska. I dodaje: - Ponadto nasze członkostwo w PRCH traktujemy jako dobrą okazję do zdobywania wiedzy o tym rynku i wymiany doświadczeń.

Polska Rada Centrów Handlowych to największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych. Na terenie Polski działa od 2003 roku i zrzesza ponad 240 firm.

Czytaj także:
Żabka wchodzi do centrów handlowych. Do końca roku będzie mieć 20 sklepów w galeriach

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"