REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (19-24.05.2019)

(Żabka Polska)

Obecnie 10 proc. produktów marek własnych Żabki ma w swoim składzie olej palmowy i jest to wyłącznie olej certyfikowany RSPO (Roundtable on Suistanable Palm Oil, porozumienie dla zrównoważonego rozwoju) potwierdzający, że pochodzą ze zrównoważonych upraw, które nie przyczyniają się do wyniszczania środowiska naturalnego.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Sieć Żabka rozwija linię dań gotowych pod marką własną Szamamm, dba przy tym o skład swoich produktów. Chcąc ograniczyć negatywny wpływ przemysłu spożywczego na środowisko naturalne, niemal wszystkie dania obiadowe marki Szamamm nie zawierają oleju palmowego oraz środków konserwujących.

Olej palmowy jest obecnie jednym z najbardziej rozpowszechnionych składników, wykorzystywanych przy produkcji przetworzonych produktów żywnościowych. Pozyskiwanie go z niecertyfikowanych plantacji ma wyniszczające skutki dla środowiska i rzadkich gatunków zwierząt. Sieć Żabka, będąc świadoma wspomnianego negatywnego wpływu na ekosystem, podejmuje działania mające na celu wyeliminowanie tego składnika z produktów marki własnej. Dąży do tego, by produkty były jak najbardziej zdrowe i powstawały w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, a w przyszłości były całkowicie pozbawione konserwantów. Czytelnie opisuje także etykiety, by klienci mogli dokonywać świadomych wyborów zakupowych.

– Polscy konsumenci mają coraz większą wiedzę i zwracają uwagę na skład oraz jakość produktów. Mając to wszystko na uwadze, zabiegamy o to, aby nasze produkty pod marką własną posiadały jak najmniejszą ilość substancji dodatkowych, takich jak konserwanty, substancje słodzące, barwniki syntetyczne, ale także by pozyskiwanie surowców do produkcji tych produktów nie miało negatywnego wpływu na środowisko. Myślę tu konkretnie o oleju palmowym. Rozwijana przez nas linia dań obiadowych Szamamm nie posiada w składzie substancji słodzących – podkreśla Joanna Kasowska, kierownik Działu Kontroli Jakości w Żabka Polska.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5500 placówek prowadzonych przez przeszło 3700 franczyzobiorców pod marką Żabka. Sklepy sieci są odwiedzane codziennie przez 2 miliony klientów a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 10

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony