REKLAMARC Foods - baner główny - grudzień 2018

Żabka we współpracy z Allegro i Pocztą Polską wprowadziła dla swoich Klientów specjalną akcję gratyfikującą odbiór paczek w tej sieci. Klienci, którzy zamówią paczki na Allegro Smart i wskażą Żabkę jako punkt odbioru w dniach 14-28 listopada br. otrzymają kupon, uprawniający do odbioru w sklepie darmowego napoju Pepsi, Lipton Peach, Green i Lemon 0,33l.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

(mat. prasowe)

– Walutą współczesnego Konsumenta jest czas i to on determinuje podejmowanie codziennych decyzji zakupowych zarówno w sklepie jak i w Internecie. To, co łączy Żabkę z Allegro to ułatwianie Klientom codziennego życia zapewniając im gotowe rozwiązania. Dzięki liczbie ponad 5300 sklepów w całej Polsce nasi Klienci mogą odebrać paczkę po drodze do pracy czy domu, w bardzo dogodnych godzinach od 6.00-23.00. To praktyczne rozwiązanie, z którego korzysta coraz więcej Polaków, również użytkowników największej platformy zakupowej jaką jest Allegro. Liczymy, że nasza wspólna akcja przed świętami ułatwi naszym Klientom przedświąteczne zakupy i zachęci do korzystania z naszej usługi – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Wraz z rozwijającym się sektorem e-commerce systematycznie zwiększa się liczba przesyłek krajowych. Analizy pokazują, że klienci oczekują możliwości odbioru paczek w różnych godzinach funkcjonowania, dostosowanych do ich stylu życia, dlatego coraz częściej korzystają z możliwości dostawy przesyłek np. do Żabki.

– Wygoda usługi Allegro Smart! polega na tym, że można wybrać dostawę do jednego z ogromnej sieci punktów odbioru, w tym do powszechnie dostępnych sklepów Żabka, dobrze znanych i lubianych przez klientów Allegro – mówi Paweł Klimiuk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w Allegro.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~klient 1 26 dni temu

    Poczta Polska poprzez swoje naliczanie bezpodstawnie paczek niestandardowych, bo tak się komuś wydawało straci dużą liczbę klientów. Tak samo już teraz jest brak terminowych doręczeń (a co w grudniu?!). Połapali kilka wron za ogoń i cała Poczta dyszy. Ludzie stamtąd się zwalniają.. a nowych za taką płace jest mało.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony