REKLAMAVOG - baner główny 2018

(fot. materiały prasowe, Żabka)

Żabka Polska podjęła decyzję o wygaszeniu programów lojalnościowych, z których aktualnie korzystają klienci sklepów Żabka i Freshmarket. 30 listopada będzie ostatnim dniem na odebranie nagród zdobytych dzięki robieniu zakupów z kartą Codzienne Korzyści (Żabka) lub Fresh Club Przywilej Korzyści (Freshmarket).

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

- Dotychczasowy program lojalnościowy zgodnie z regulaminem kończy się 30 listopada br., dlatego zachęcamy naszych klientów do realizacji zebranych na kartach e-znaczków - przekazało portalowi wiadomoscihandlowe.pl biuro prasowe spółki Żabka Polska.

Jak ustaliliśmy, wycofanie się z obecnych programów lojalnościowych przez Żabkę i Freshmarket ma związek z nowymi rozwiązaniami szykowanymi przez firmę w tym zakresie. Największa sieć convenience w Polsce na razie nie ujawnia, co to będzie. Jednak w ostatnich tygodniach słyszeliśmy nieoficjalnie, że Żabka - zaraz po wprowadzeniu aplikacji mobilnej dla franczyzobiorców - zajęła się przygotowywaniem kolejnej aplikacji, tym razem dedykowanej klientom. Rozwiązanie najprawdopodobniej zostanie powiązane właśnie z nowym programem lojalnościowym, podobnie jak było to w przypadku e-znaczków zbieranych w ramach Codziennych Korzyści.

- Wkrótce poinformujemy o nowocześniejszym  rozwiązaniu, które wprowadzimy do sieci, umożliwiającym  personalizację oferty dla naszych klientów - odpisało w odpowiedzi na nasze pytania biuro prasowe Żabki.

Aby korzystać z dotychczasowych programów lojalnościowych Żabki i Freshmarketu (Codzienne Korzyści i Fresh Club Przywilej Korzyści), klienci musieli jednorazowo zrobić zakupy za minimum 11 zł, a następnie odebrać elektroniczny identyfikator zbliżeniowy. Za każde kolejne zakupy na kwotę przekraczającą 11 zł klienci zbierali e-znaczki. Te można było wymieniać na rabaty w sklepie lub nagrody, np. audiobooki, e-booki, bilety do Multikina czy puzzle.

Dotychczasowe programy lojalnościowe funkcjonowały w Żabce i Freshmarkecie od jesieni 2014 r.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 12

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Amman 3 27 dni temu

    @kj może coś mi kołacze po tym co napisałeś, ale i tak raczej wydaje mi się ż naklejki pierkszy wprowadził Carrefour lub Tesco (choć mogę się mylić).

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kj 2 28 dni temuocena: 100% 

    Do Amman - nie? Nie pamiętasz że to żabka A nie biedra jako pierwsza wprowadziła naklejki na zbieranie za maskotki kubki puzzle itd??? Przecież kilka edycji tego było. Później weszła opcja zbierania znaczków w formie punktów na karcie A nie naklejek ale to szału już nie zrobiło i po dziś dzień ten program sobie tak istniał bez sensu, bo nie był rozwijany i nie było nowych nagród, znaczki można było wymieniać na hot dogi kawę itd oraz na zniżki do multikina. Nie dziwię się że od dawna nikt się tym nie zajmował skoro planują nowość

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Amman 1 28 dni temuocena: 50% 

    niesamowite...przenigdy w życiu nie słyszałem o żadnym programie ani w żabce, ani we FM :o

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony